بازدید اعضاء بسیج اساتید دانشگاه های استان از نیروگاه کرمان

بازدید اعضاء بسیج اساتید دانشگاه های استان از نیروگاه کرمان

تاریخ درج خبر :۱۳۹۷/۱۰/۳۰

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق کرمان، شرکت کنندگان ضمن بازدید از واحدهای مختلف نیروگاه، بر لزوم ارتباط متقابل صنعت و دانشگاه، تاکید و در ارتباط با زمینه‌های همکاری دانشگاه و نیروگاه تاکید کردند.
بحرالعلوم مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان  در نشست مشترک  با اعضاء هیئت علمی دانشگاه ضمن ارتباط مستقیم و بلافصل دانشگاه با صنعت برق نیروگاهی گفت: با توجه به اعمال تحریم های خصمانه علیه جمهوری اسلامی، این شرکت با اتکاء بر دانش بومی و فعالیت های ساخت داخل توانست چندین پروژه را با همکاری دانشگاه های استان خصوصا شهید باهنر کرمان و  ولی عصر رفسنجان با موفقیت به پایان برساند.
بحرالعلوم نقش دانشگاه را در  فرهنگ سازی کاهش مصرف انرژی ثمر بخش دانست و گفت: از آنجایی که انرژی برق برای ادامه حیات انسان و جامعه انسانی ضروری است، و  تولید آن با هزینه‌های زیاد تامین می‌شوند، لازم است برای مصرف بهینه این انرژی استراتژیک بیشترین تلاش صورت پذیرد. در غیر این صورت، با توجه به رشد فراینده جمعیت و محدودیت‌های اقتصادی در آینده با مشکلات جدی مواجه‌ خواهیم شد. از این‌رو، برای مدیریت درست انرژی نقش آموزشی دانشگاه بسیار اثربخش می باشد.
وی همچنین گزارشی از روند فعالیت های نیروگاه و تعمیرات اساسی که در حال اجراست را ارائه نمود.
در این نشست ناظمی جانشین بسیج اساتید استان نیز طی سخنانی آمادگی بسیج اساتید دانشگاه های استان که متشکل از نیروهای متعهد و متخصص است را جهت همکاری با نیروگاه کرمان اعلام کرد وگفت: دانشگاه به عنوان یار و مددکار جامعه کار و تلاش در جهت رفع چالش ها همواره کوشا و پیش قدم بوده و هست. وی همچنین  بر لزوم ارتباط بیش از پیش بخش تحقیقات نیروگاه با دانشگاه تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان

    شرکت مدیریت تولید برق کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات