برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۲۲۵۷ نفر در قم


رئیس سازمان نظام مهندسی قم خبر داد:
برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور  ۲ هزار و ۲۵۷ نفر در قم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور  ۲ هزار و ۲۵۷ نفر در قم در روزهای  پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه خبر داد.


امین مقومی ، اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران ، معماری ، مکانیک ، برق ، نقشه‌برداری ، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱و ۱۲ بهمن ماه در دانشگاه قم برگزار می شود.


وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع ۲ هزار و ۲۵۷ نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد هزارو ۹۷۲ نفر آقا و ۲۸۵ نفر خانم هستند.


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز ، پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.


مقومی گفت: در رشته عمران ، معماری ، مکانیک و برق دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار می شود و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز به صورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: آزمون اجرا و نظارت در رشته های عمران  و معماری و آزمون رشته های برق ، مکانیک ، نقشه برداری ، شهرسازی و ترافیک در دو نوبت صبح و عصر در روز پنج شنبه ۱۱بهمن ماه هفته جاری برگزار می شود.


مقومی افزود: آزمون طراحی معماری ، مکانیک و برق  و آزمون محاسبات عمران  نیز در  روز جمعه ۱۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار  می شود.


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می توانند کارت ورود به جلسه را با مراجعه  به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به  نشانی اینترنتی www.inbr.ir  دریافت کنند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم یک انجمن در شهر قم می باشد

      نظرات