برای رفع بهتر مشکلات شهرک‌ها، تا پایان امسال از چند شهرک دیگر بازدید خواهم کرد


شهردار کرمان در بازدید از شهرک خواجو:


برای رفع بهتر مشکلات شهرک‌ها،  تا پایان امسال از چند شهرک دیگر بازدید خواهم کرد

احداث بوستان در شهرک خواجو ، عیدی شهرداری به اهالی این منطقه



شهردار کرمان در بازدید از شهرک خواجو در جمع اهالی آن، از احداث بوستان در این شهرک تا پایان امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین،  سید مهران عالم‌زاده در این بازدید که با همراهی شهردار منطقه صورت گرفت، گفت: عملیات احداث پارک محله خواجو توسط شهرداری منطقه سه به زودی آغاز و تا پایان سال تحویل اهالی این محله می‌شود.
وی افزود: اغلب مشکلات مطرح شده از سوی مردم، آسفالت معابر اصلی و فرعی و احداث پارک در محله خواجو است که این پارک تا پایان امسال احداث می شود و عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی آن نیز در سال جدید در دستور کار قرار می گیرد.
وی خاطر نشان کرد:آسفالت معابر اصلی در دستور کار شهرداری است و آسفالت معابر فرعی در صورت پرداخت هزینه خودیاری از سوی مردم توسط شهرداری انجام می شود.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود،  از ایجاد زمین ورزشی در مجموعه پارک این محله  خبر داد و افزود: شهرداری در صورت داشتن امکانات برای آبادانی شهرک خواجو تلاش بیشتری خواهد کرد.
عالم زاده در پایان این بازدید تصریح کرد: برای جویا شدن از مشکلات مردم محله های مختلف شهر کرمان، تا پایان سال از چند محله دیگر  نیز بازدید خواهم کرد.
گفتنی است شهردار کرمان در این بازدید، در جریان مشکلات و خواسته های اهالی این شهرک  قرار گرفت و به خواسته های آنها پاسخ داد.


مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۶۲۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات