بهره‌برداری از «اپلیکیشن» شهریار گرگان در راستای اجرای شهر هوشمند

بهره‌برداری از «اپلیکیشن» شهریار گرگان در راستای اجرای شهر هوشمند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه «اپلیکیشن» موبایلی شهر یار شهرداری گرگان اظهار کرد: شهرداری گرگان در راستای چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ پروژه را به بهره‌برداری خواهد رساند و یا کلنگ‌زنی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: یکی از این پروژه‌ها رونمایی «اپلیکیشن» موبایلی شهریار، نرم‌افزار ارتباطی مردم و مدیران شهرداری است که از بخش‌های مختلفی برخوردار است.

شهردار گرگان تصریح کرد: ارسال مشکل در شهر یکی از قابلیت‌های مهم این نرم‌افزار محسوب می‌شود که شهروندان می‌توانند با عکسبرداری یا تهیه فیلم از محل وجود مشکل در شهر موضوع را به شهرداری گزارش کنند که بلافاصله پس از رفع مشکل، از طریق پیامک به شهروند گزارش داده خواهد شد.

بهره‌برداری از «اپلیکیشن» شهریار گرگان در راستای اجرای شهر هوشمند

دادبود گفت: در واحد بازرسی و رسیدگی به امور شکایات شهرداری گرگان یک بخش با امکانات مربوطه و مانیتورینگ لازم تعبیه شده تا به صورت ویژه مباحث گزارش شده از سوی مردم در این نرم‌افزار موبایلی رصد و تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی تاکید کرد: بخش مخصوص پارکینگ‌یاب یکی دیگر از بخش‌های این نرم‌افزار است که شهروندان در هر نقطه‌ای از شهر که باشند با استفاده از این بخش می‌توانند آدرس پارکینگ‌های موجود اطراف را بدست آورند.

شهردار گرگان متذکر شد: با این بخش شهروندان می‌توانند مکان پارک خودروی خود را ثبت کرده تا در صورت فراموش کردن نقطه پارک شده ماشین خود با یک کلیک ساده مکان پارک خودروی خود را پیدا کنند.

دادبود بیان کرد: در بخش شهروند الکترونیک امکان پرداخت غیرحضوری عوارض خودرو، عوارض نوسازی، بهره‌مندی از خدمت‌های معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان را خواهند داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات