آسفالت محدوده پروژه تونل شهری شهید علمدار / اجرای عملیات عمرانی در مسیر ارتباطی بلوار پاسداران به کمربندی امام روح الله

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، جابر ملکی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری در گفتگویی با اشاره به پروژه در دست اقدام تونل شهری شهید سید مصطفی علمدار در میدان هلال احمر اظهار داشت: با توجه به اینکه احداث این تونل در مرحله نهایی قرار دارد لذا زیرسازی و آسفالت خیابان ها و معابر محدوده این پروژه در جهت سهولت عبور ومرور شهروندان در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شد.

وی افزود: پیاده روسازی حاشیه پروژه تونل شهید علمدار از دیگر فعالیت های سازمان عمران و بازآفرینی شهریست که عملیاتی شده است.

ملکی به پروژه فاز دوم بوستان ملل اشاره کرده و ادامه داد: عملیات زیرسازی و لاینینگ این پروژه نیز در زمانبندی مشخص شده اجرایی خواهد شد.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری ،  بازگشایی مسیر ارتباطی بلوار پاسداران به کمربندی امام روح الله را مورد توجه قرار داد و گفت: زیرسازی ، جدول بندی ، خاک برداری و بارریزی این منطقه نیز در حال انجام است .

این مسئول با قدردانی از حمایت های شهردار ساری در طرح های عمرانی خاطر نشان کرد: همراهی شهروندان با سازمان عمران شهرداری روند اجرای پروژه ها را تسریع خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات