پل های نیمه تمام میراث سنوات قبل است

پل های نیمه تمام میراث سنوات قبل است

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، فرزانه رحمتی گفت: انتظار می‌رفت دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تعهدات خود زودتر اقدام می‌کردند و قطعا در انجام تعهدات خود تاخیر زیادی داشته اند.
دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک ، گفت: پروژه‌های نیمه تمام شهر اراک دچار مرور زمان شده اند و همگان مستحضرند که این تقاطع های غیرهمسطح نیمه کاره، مربوط به سنوات گذشته است که به شورای پنجم و شهرداری فعلی رسیده است.
وی افزود: حدود یک سال و نیم است که شورای پنجم شروع به کار کرده ,طی این مدت غالب بودجه عمرانی به این پروژه ها اختصاص داده شده است.
رحمتی گفت: شهروندان ساکن در محدوده این پروژه‌ها به ویژه ابتدای خیابان طالقانی طی مراجعاتی که به شورا داشتند از وضعیت محل سکونت خود در اثر طولانی شدن این پروژه ها گله مند می باشند.
عضو هیات رییسه شورا گفت: انتظار می‌رفت دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر ادارات گاز، برق،آب نسبت به تعهدات خود زودتر اقدام می‌کردند و قطعا این دستگاه ها نیز در انجام تعهدات خود تاخیر زیادی داشته اند.
فرزانه رحمتی گفت: با وجود مشکلات فوق شاهد آن هستیم که برخی از مسوولان به صورت طلبکارانه این تاخیر را متوجه شورای پنجم دانسته که امیدواریم منبعد با دیدی روشن و مسئولانه به مسائل و مشکلات حوزه شهری بپردازند تا بتوانیم در جهت کاهش مشکلات مردم گام برداریم.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات