تقدیر از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح های سپاس جداگانه، از مدیرعامل و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد،در این لوح تقدیر که به امضای سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند، مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و خطاب به مهندس علی داودی مهر، مدیرعامل و غریب حقی، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت آب منطقه ای استان می باشد، آمده است" با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، خدای متعال را بر همه نعمت هایش سپاسگزاریم. بی تردید شکر نعمت استقلال و جمهوری اسلامی را، حفاظت، پاسداری و دفاع از آن می دانیم. شما در سخت ترین شرایط این کشور در مقابل تهاجم گسترده رژیم بعث عراق که با پشتیبانی قدرتهای بزرگ و استکباری انجام شده، موفق شدید که با مجاهدت و صبر و پایداری خود افتخار آفریده، عزت و سربلندی اسلام ناب، ملت عزیز ایران و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت نمایید.
سلام و درود خدا بر مجاهدان فی سبیل الله و پیشکسوتان جهاد و مقاومت که به فرمان ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و از بالاترین سرمایه خود دریغ نورزیدند.
بر خود فرض می دانیم، به پاس مجاهدت، مقاومت، ایثار و تلاشهای ارزشمند جنابعالی که از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و یادگار آن دوران حماسه و افتخار هستید، صمیمانه از شما تقدیر و تشکر نماید.
انشاالله با عنایت حضرت ولیعصر(عج) و تحت منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله) همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان سرافراز، موفق و موید باشید."

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كهكیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كهكیلویه و بویراحمد

    شركت آب منطقه‌ای كهكیلویه و بویراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات