دوره آموزشی رشد و تعالی ویژه اعضاء شورای بسیج برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای تهران از برگزاری دوره آموزشی رشد و تعالی ویژه اعضاء شورای بسیج در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "احمد خسروی" با بیان این مطلب اظهار کرد: این دوره آموزشی برابر ابلاغ برنامه مرکز بسیج وزارت نیرو از سوم لغایت پنجم بهمن ماه در مدرسه علمیه پریزاد مشهد  مقدس توسط اساتید حوزه و دانشگاه برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این دوره سه روزه کلاس های اعتقادی،سیاست اسلامی، حکومت دینی و امام شناسی توسط اساتید حوزه و دانشگاه تدریس شد.

خسروی با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی در خصوص حکومت دینی مسائلی مطرح شد، بیان  کرد: در این نشست همچنین عنوان شد که حاکم اسلامی می بایست عدالت اجتماعی و اخلاق مداری را ترویج نماید. جامعه به رشد و بلوغ انقلابی رسیده است و می بایست عدالت اجتماعی بیش از پیش توسعه و نهادینه گردد که با رهنمود های مقام معظم رهبری و دولت حرکت های خوبی انجام شده است که ان شاء الله به هدف نهایی که زمینه ظهور منجی عالم بشریت است، برسد.

خسروی در پایان اظهار داشت: در این دوره آموزشی در خصوص حکومت صالحان بر روی زمین، امامت و نبوت حضرت رسول (ص) و حضرت ابراهیم، تهاجم نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی توسط اساتید حوزه علمیه پریزاد مشهد مقدس سخنان مبسوطی عنوان شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات