مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان از امور منابع آب خدابنده بازدید...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در راستای اجرای برنامه های نظام آراستگی، مهندس یوسف رضاپور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان به همراه معاونین شرکت، روز شنبه از امورمنابع آب خدابنده بازدید و از نزدیک با پرسنل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مهندس خدایی مدیر امور منابع آب خدابنده در ابتدا ضمن خوش آمد گویی ،  به ناکافی بودن تجهیزات اداری و لزوم ساماندهی مجدد نیروها اشاره کرد و گفت: در صورت موافقت و اخذ خسارت از متخلفان چاه های مجاز و غیر مجاز ، بسیاری از مشکلات این اداره حل خواهد شد .

مهندس مهانفر معاون حفاظت و بهره برداری شرکت، که در این بازدید حضور داشت به مشکلات کمبود پرسنل امور آب خدابنده و لزوم تسریع در نصب کنتورهای حجمی هوشمند و ساماندهی تجهیزات و فضای اداری اشاره نمود و گفت: در صورت حل مشکل جذب و بکارگیری پرسنل جدید، بسیاری از مشکلات به صورت ریشه ای در این اداره حل و فصل می گردد.

مهندس مهدی نژاد  معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت نیز در ادامه به عدم  امکان به کارگیری نیروی خارج از اداره اشاره کرد و گفت: تامین برخی از تجهیزات و کمبودها، باید با توجه به پتانسیل های درآمدی این شهرستان صورت گیرد .

در پایان بازدید، مهندس رضاپور به لزوم بازنگری در تعداد و نوع قرارداد پرسنل در امورمنابع آب خدابنده و توجه به منابع جدید درآمدی از جمله بازار های محلی آب اشاره کرد و گفت: علیرغم وجود مشکلات متعدد و مراجعات مردمی، حل مسائل باید با قدرت انجام شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان همچنین با تاکید جدی جهت حل مشکلات پرسنلی و امکانات امور منابع آب خدابنده ، اظهار امیدواری کرد که با تلاش بیش از پیش همکاران، تمامی مشکلات مرتفع خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات