پرداخت ۷۰ درصد قبوض آب روستایی لرستان به صورت غیرحضوری

پرداخت ۷۰ درصد قبوض آب روستایی لرستان به صورت غیرحضوری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد قبوض آب روستایی در استان به صورت غیرحضوری و اینترنتی پرداخت می‎شود، اظهار داشت: کار خوبی که امسال انجام شده خریداری یکسری دستگاه قرائت آنلاین است که این دستگاه‎ها مانند دستگاه poz عمل کرده و مراحل قرائت، صدور و پرداخت آب بهای مشترکین را به صورت آنلاین انجام می دهد.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی لرستان مهندس علیرضا کاکاوند با بیان اینکه در صورت آماده بودن و اتصال زیرساخت های اینترنتی در محل تمام کارهای فوق به صورت فوری انجام می شود، عنوان کرد: با فراگیر شدن این مهم دیگر نیازی نیست که روستاییان برای پرداخت قبوض خود مسافت طولانی را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‎ریزی های انجام شده این کار به صورت ۱۰۰ درصدی در کلیه روستا اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در همین راستا بسترهای مناسب برای خرید امتیاز انشعاب به صورت تلفنی و اینترنتی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۵۲۳ این شرکت خاطرنشان کرد: این سامانه راه‎اندازی شده و شهروندان می‎توانند در راستای شکستگی، کیفیت آب، نحوه خدمات‎دهی و... با این سامانه تماس بگیرند.

کاکاوند در پایان درخصوص سیستم تلفنی ۱۵۲۳ و راه اندازی آن گفت: این سامانه در سال جاری به طور کامل مورد بهره برداری قرار گرفت که مشترکین از طریق این سامانه علاوه بر اطلاع رسانی می توانند از آخرین وضعیت بدهی و هم چنین آب بهای مصرفی خود اطلاع یافته و نسبت به پرداخت آن از طریق همین سیستم اقدام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات