بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی برق رسانی در استان سمنان

بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی برق رسانی در استان سمنان

بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی برق رسانی در استان سمنان

با هدف آشنایی و همچنین بازدید اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی برق رسانی ، جمعی از خبرنگاران ، روند اجرای رزمایش متعالی برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق استان سمنان را از نزدیک مشاهده کردند .

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان در این برنامه بیان داشت : به منظور اصلاح و بهسازی شبکه های قدیمی ، فرسوده و عارضه دار ، با تجمیع امکانات و بسیج نیروی انسانی و با حضور نیروهای عملیاتی ، پشتیبانی ، پیمانکاران و ناظرین ، در سطح برخی شهرها و روستاهای استان ، رزمایش خدمت متعالی انجام می شود .

سیدمحمد حسینی نژاد با عنوان این که از شروع امسال تا به حال ۱۳ رزمایش خدمت متعالی به اجرا درآمده اظهار داشت : از زمان آغاز این طرح که سال ۸۹ می باشد ، تاکنون ۹۱ رزمایش با استعداد ۲۳ هزار و ۷۹۲ نفر ساعت با هدف بازسازی و تعمیرات شبکه و تاسیسات توزیع برق به اجرا درآمده و ۶۸۰ هزار کیلووات ساعت در زمینه انرژی تامین نشده و تحمیلی به شبکه با مبلغ یک میلیارد تومان صرفه جویی شده است .

وی گفت : توسعه و بهسازی شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف ، اصلاح و احداث ایستگاه های هوایی و زمینی توزیع برق ، بهینه سازی کابل سرویس و لوازم اندازه گیری مشترکان ، اصلاح سرچراغ های روشنایی معابر ، آچار کشی تجهیزات و یراق آلات و رفع اتصالات سُست شبکه ، از مهم ترین اقداماتی است که در اجرای این طرح جهادی ضربتی عملیاتی می شود و استمرار خواهد داشت.

وی افزود : هم افزایی امور تجمعی ، افزایش رضایت مندی مردم ، ارتقاء  کارایی عملیات ، کسب مهارت بین همکاران ، استفاده از ظرفیت پیمانکاران و اکیپ های عملیاتی استان های معین در این گونه رزمایش ها جهت آمادگی برای مواقع بحران ، از جمله مزایای این رزمایش ها به شمار می رود.

گفتنی است : در قالب تور رسانه ای ، جمعی از خبرنگاران از اجرای رزمایش خدمت متعالی در منطقه اعتضادیه شهرستان سمنان بازدید به عمل آوره و با چگونگی اجرای این گونه طرح های جهادی ضربتی آشنا شدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات