مهندس راهزادی:‌ سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در کاهش پیک تابستانی سال آینده ۵۱ مگاوات است

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، سهم این استان در کاهش پیک تابستانی سال آینده را حدود ۵۱ مگاوات عنوان و از مشترکین برق در این استان خواست در تابستان آینده نهایت همکاری در صرفه جویی برق را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " مهندس داود راهزادی " در نشست راهبردی عبور از پیک تابستانی ۱۳۹۸ در ستاد این شرکت گفت: سهم کاهش پیک در سالجاری ۳۲ مگاوات بوده که براساس برنامه های زمان بندی شده توانیر، این میزان در تابستان سال آینده حدود ۵۱ مگاوات خواهد بود.

وی با تشریح وظایف واحدهای مرتبط با مدیریت مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: برنامه های فرهنگی و فنی ویژه ای برای تحقق سهم کاهش پیک بایستی تا قبل از تابستان آینده اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی مشترکین دیماندی اداری فاقد کنتور هوشمند، بررسی قابلیت های قطع و وصل و قرائت از راه دور ایستگاه های CNG در سطح استان، بررسی امکان قطع کنتورهای هوشمند کشاورزی از راه دور و مشاهده دیماند مصرفی مشترکین یک و بالای یک مگاوات را از مهمترین موارد پیش بینی شده برای تحقق کاهش پیک تابستانی ۹۸ برشمرد.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تشریح برنامه های صورت گرفته سالجاری برای کاهش پیک تابستانی در این استان، اظهارداشت: بیش از ۲ هزار تفاهم نامه با مشترکین دارای تعرفه های کشاورزی، صنعتی، تجاری و اداری باهدف کاهش مصرف برق منعقد شد.

" پیمان پورمعرفت " گفت: برنامه های ۱۶ گانه ای نیز برای پیک تابستانی سال ۱۳۹۸ از سوی دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان تهیه و تدوین شده است.

وی تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود ۲۶۰ هزار مشترک ذکر و خاطرنشان کرد: برنامه های ۱۶ گانه عنوان شده با تمامی تعرفه ها مرتبط است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان این نشست مقرر شد نشست ویژه ای با مدیران ارشد استانداری، شرکت پخش فرآورده های نفتی ، سازمان جهادکشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت های آب و فاضلاب های شهری و روستایی و اداره کل امور آب این استان برگزار شود. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات