برگزاری جلسه دهیاران و شوراهای اسلامی با محوریت مدیریت مصرف برق

برگزاری جلسه دهیاران و شوراهای اسلامی با محوریت مدیریت مصرف برق

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این نشست با حضور بخشدار مرکزی ومدیریت برق شهرستان عنبرآباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه  شادجو با تاکید بر این مساله که مدیریت مصرف امری حیاتی می باشد، بیان نمود: برای عبور از پیک تابستان۹۸ نیازمند همکاری همه جانبه دهیاران و شوراها و مردم و مسئولین   می باشیم .

وی در راستای بهینه سازی مصرف برق در تابستان ۹۸ به شستشوی و سرویس رایگان کولرهای گازی پنجره ای توسط امور برق عنبرآباد اشاره نمود و گفت:با توجه به محدودیت زمان حق اولویت استفاده از این طرح با مشترکینی می باشد که زودتر به دفتر خدمات مشترکین  برق جهت تکمیل مدرک مراجعه نمایند.

شادجو درخصوص مدیریت مصرف انرژی و پرداخت به موقع قبوض برق جهت ارائه خدمات بهتر به مشترکین تاکید نمود و گفت:  این مهم همکاری همه جانبه مردم و مسئولین و دهیاران را می طلبد.

همچنین شادجو طی جلسه ای با مدیر و معاون حوزه علمیه و امام جمعه شهرستان مردهک در خصوص کاهش پیک مصرف در تابستان ۹۸ و ترویج مدیریت مصرف انرژی به گفتگو پرداختند.

شادجو در این نشست بیان نمود: در راستای بهینه سازی مصرف برق مشترکین شرکت برق جنوب استان کرمان اقدام به شستشوی  و سرویس رایگان کولرهای گازی پنجره ای کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات