جلسه هم اندیشی فیمابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان

جلسه هم اندیشی فیمابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان

نشست مشترکی با حضور مهندس فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن استان و مهندس ح یدریان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ، معاونین ، مدیران شهرستانها و کارشناسان مربوطه در محل مجتمع آموزشی رفاهی بنیاد مسکن به منظور ایجاد تعامل و هماهنگی هرچه بیشتردر راستای اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی مسکن برگزار گردید .
در ابتدای این نشست مهندس فلاحی ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر از اقدامات اداره منابع طبیعی استان با بیان اینکه تملک اراضی و اخذ سند یک اقدام راهبردی برای توسعه روستایی است اظهار داشت: روند تملک اراضی ملی و اخذ سند در روستاهای استان در سنوات قبل بخوبی انجام و سهمیه سال ۹۶ تحقق یافته و انشاء ا... با توجه به همکاری متقابل سهمیه سال۹۷ نیز تحقق یابد .
وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری در روستاها و همچنین جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها وتثبیت جمعیت در روستاها گفت : با اقدامات انجام شده در بخشهای صدوراسناد مالکیت روستایی، اجرای طرح مقاوم سازی و طرح هادی روستایی و بویژه واگذاری اراضی و زمین روستایی با هماهنگی اداره منابع طبیعی گام های بلندی در این خصوص برداشته شده است .
مهندس حیدریان مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست هم اندیشی گفت : امیدواریم با برگزاری این جلسه گام مثبت و موثری از طرف بنیاد مسکن و منابع طبیعی صورت گرفته و موانع موجود در راستای محرومیت زدایی روستاها برداشته و با تعامل و همراهی فیمابین شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن و منابع طبیعی در استان بوده و بتوانیم خدمات خوبی را به مردم استان ارائه دهیم.
سپس مدیران و کارشناسان شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات جهت تامین زمین در روستاهای مورد درخواست بنیاد به بحث و تبادل نظر پرداختند و درپایان این مراسم با اعطای لوح سپاس به تعدادی از همکاران منابع طبیعی و بنیاد مسکن استان از زحمات و تلاش آنان تقدیر و تشکرگردید.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات