حضور شهرداری بیرجند در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

حضور شهرداری بیرجند در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران طی ۴۰ ساله گذشته با شعار "افتخار به گذشته و امید به آینده" برگزار شد.

شهردار بیرجند در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که در محل نمایشگاه بین المللی و با حضور جمعی از مدیران استانی برگزار شد، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی فعالیت‌های انجام‌شده پس از انقلاب در دستگاه‌های مختلف و نیز ارائه خدمات به مردم برپا شده است.

مهندس محمد علی جاوید با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردها حرکتی متفاوت با برنامه ریزی منسجم و دقیق می باشد؛ اذعان داشت: هر غرفه در این نمایشگاه با معرفی دستاوردهای انقلاب طی ۴۰ سال گذشته، به بیان وضعیت قبل و بعد از انقلاب در حوزه کاری خود پرداخته است.

وی ادامه داد: دستاوردهای چهل سال گذشته باید برای مردم ارائه شود تا به اعتماد عمومی، انسجام ملی و اقتدار نظام کمک کند و در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید بیشتر از همیشه شاهد وحدت و همراهی مردم باشیم .

شهردار بیرجند حضور همه دستگاهها، نهادها و رسانه ها را در این مسیر ضروری دانست و اضافه کرد: در روند توسعه و عمران شهر بیرجند خدمات شایسته ای به مردم ارائه شده و باور مسئولین این است که این شهر مردمانی با فرهنگ، ولایتمدار، باهوش و انقلابی دارد که حافظ انقلاب اسلامی بوده و شایسته دریافت خدمات بهتر و بیشتری هستند.

جاوید عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از طریق خدمت رسانی به مردم و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری می باشد.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل ممکن به مردم اطلاع رسانی شود یادآور شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند برآمده از دل مردم و در کنار آنها هستند لذا امیدواریم در سایه وحدت و اتحاد شورا با شهرداری حول محور حل مشکلات و پیشرفت امور در حوزه های عمران و خدمات شهری، زمینه برای رفع معضلات این نهاد و پیشرفت روز افزون فراهم آید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات