عضو هیات رییسه شورای شهر: از شهردار شیراز بابت عدم نگاه ‌قومیت گرایی متشکریم

عضو هیات رییسه شورای شهر: از شهردار شیراز بابت عدم نگاه ‌قومیت گرایی متشکریم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز ، دکتر «قاسم مقیمی» افزود: شعار وحدت در عمل محقق می‌شود و این گونه اقدامات بستر برابری و عدالت اجتماعی را در جامعه فراهم می کند .

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز، با انتقاد از طرح نگاه خودی و غیرخودی افزود: این آفتی است که سالهاست بر بخشی از سیستم مدیریتی و اجرایی حاکم است و متاسفانه مدیریت فارس و شیراز، به‌رغم آموزه‌های موکد دینی، از تنوع قومیتی و حضور جمعیت کثیری از اقوام و مذاهب و نیروهای شایسته و توانمندی که در این بخش وجود داشته‌اند، بهره‌ای نبرده است و خود را از نعمت خدمت آنها محروم کرده است .

وی تعمیم این جسارت مدیریتی به سایر حوزه‌ها را عامل مشارکت اجتماعی بیشتر شهروندان در ساخت و آبادانی شهر دانست و گفت: سال‌هاست که فرضیه‌های یکجانبه گرایی، انحصارطلبی، جناحی عمل کردن و قومیت گرایی مردود شده و نه تنها در حوزه‌های بین المللی جواب نداده‌اند،  که در حوزه ملی نیز به شکست رسیده‌اند و حاصلی جز فاصله بیشتر مردم با نظام و مسئولان نداشته‌اند .

دکتر مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از تلاش‌ها و اقدامات موثر و ماندگار رییس سابق سازمان حمل و نقل بار شیراز، مدیریت جدید را به جوان‌گرایی منابع انسانی سازمان، نوسازی ناوگان باری شهر شیراز  و هوشمندسازی و مکانیزاسیون فرایند حمل و نقل بار شیراز توصیه کرد و گفت: شایسته شیراز نیست که در دنیای دیجیتال، هنوز شیوه‌ها و تفکرات سنتی در مدیریت حمل و نقل بار و نیز مسافر آن جاری باشد .

وی در پایان خواستار تعامل بیشتر پلیس راهور و نیز اتاق اصناف با سازمان حمل و نقل بار شد و گفت: رفاه شهروندان بر هر امر دیگری اولویت و ارجحیت دارد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز ، دکتر «عبدالجلیل شریفی» از کارکنان اهل سنت شهرداری شیراز هفته گذشته با حکم شهردار این کلانشهر به سمت رییس سازمان حمل و‌نقل باز شهرداری شیراز منصوب شده است .

وی پیش از این دبیری برخی کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز در دوره‌های سوم تا پنجم برعهده داشت .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات