بودجه فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین در سال آینده ۳۸ درصد افزایش دارد

بودجه فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین در سال آینده ۳۸ درصد افزایش دارد

به گزارش سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین؛ حکمت اله داودی در دومین آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی ملی و فراملی، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و تبریک ایام دهه فجر، گفت: مجموعه مدیریت شهری سعی می‌کند تا در کنار وظایف ذاتی خود، به موضوعات اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی نیز بپردازد. در همین راستا در حوزه‌های فوق اگر ضرورتی حس شود ورود خواهیم کرد.

وی افزود: شورای پنجم در سال اول شروع به کار خود، بودجه حوزه فرهنگ و ورزش را ۱۴۰ درصد افزایش داد و در سال آتی نیز با افزایش ۳۸ درصدی، این بودجه را به ۴۰ میلیارد تومان رساند.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه به اقدامات شورای شهر و شهرداری در حوزه ورزش‌های همگانی پرداخت و گفت: ورزش‌های همگانی جزو اولویت‌های شورا و شهرداری است، زیرا کاهش آسیب‌های اجتماعی را با حضور ورزش امکانپذیر می‌دانیم و طی سال گذشته در ۴۰ پارک، فضای ورزش صبح‌گاهی و عصرگاهی ایجاد کردیم.

داودی اضافه کرد: در حوزه ورزش‌های قهرمانی نیز از رشته‌هایی که شانس بالایی برای کسب مقام برخوردار بودند، حمایت کرده و سعی خواهیم کرد تا از سایر رشته‌های نیز حمایت‌ کنیم.

در این مراسم با حضور آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین،زرآبادی و محمدی نمایندگان استان قزوین و طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی،شهردار قزوین،رئیس  و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی از مدیران استانی و شهری از  ۱۵۲ ورزشکار قهرمان مدال آور رقابت های بین المللی، آسیایی،جهانی و ملی تجلیل شد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات