بهره برداری از  طرح های آبرسانی به ۸۶ روستای استان در دهه فجر

بهره برداری از طرح های آبرسانی به ۸۶ روستای استان در دهه فجر

مدیرعامل آبفار خراسان رضوی گفت: با افتتاح ۴۴ پروژه آبرسانی در دهه فجر سال جاری، مردم ۸۶ روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، محمد دانشگر با اعلام این خبر بیان کرد: این تعداد پروژه در سطح شهرستان‌های استان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و بیش از ۱۱۱ هزار نفر در ۸۶ روستای استان را از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌سازد.

دانشگر افزود: برای انجام این پروژه ها در مجموع ۱۰۵ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری خط انتقال و بیش از ۱۴۳ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده، ۲۷ باب مخزن ذخیره با حجم ۷۹۷۰ مترمکعب احداث گردیده و ۲۲ حلقه چاه مورد حفر و تجهیز قرار گرفته است.

وی، احداث ۲۶۷ باب حوضچه، نصب ۲۱ دستگاه پمپ و ساخت ۱۱ باب اتاقک کلریناتور را از دیگر مشخصات پروژه‌های افتتاحی دهه فجر سال جاری برشمرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع بالغ بر ۲۷۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمد دانشگر همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه آبرسانی به روستاهای استان در ایام ا… دهه فجر با اعتباری بیش از ۸۴ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها بیش از ۱۷ هزار نفر در ۱۴ روستای خراسان رضوی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات