مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید دفتر حراست برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید دفتر حراست برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید دفتر حراست برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

با حضور مسولین حراست وزارت نیرو و توانیر و اداره کل حراست استان و جمعی از همکاران از زحمات چندین ساله رضا رضایت به عنوان مدیر سابق حراست برق منطقه ای اصفهان تقدیر و سید علی سجادی به عنوان مسئول  جدید این دفتر معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این مراسم مهندس موسی رضایی مدیرعامل این شرکت ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله آقای رضایت در حوزه خطیر حراست برای آقای سجادی نیز آرزوی توفیق نمود.

در ادامه حجت الاسلام وثیق  مسئول فرهنگی برق منطقه ای اصفهان با اشاره به آیات سوره تکاثر  گفت: درخصوص نعمات الهی در قیامت از ما سوال خواهد شد و سوال اینجاست که این نعمات چیست ؟

مسئول فرهنگی برق منطقه ای اصفهان افزود : زمانی که از پیامبر از این نعمات سوال شد ایشان در پاسخ به ابوحنیفه ، این نعمات را پیامبر و ائمه معصومین که هدایت گران جامعه هستند معرفی نمودند .

وی در ادامه تاکید کرد : هیچ نعمتی در بین نعمتهای خدا بهتر و مقدس تر از خدمت به بندگان خدا نیست و بالا تر از آن نعمتی نخواهد بود و به خصوص اگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد .

حجت الاسلام وثیق با اشاره به کلام امام جعفر صادق ( ع ) اذعان داشت : خدمت به مردم به مثابه سعی بین صفا و مروه بوده و ثواب آن مانند شهادت در جنگهای بدر و احد در کنار پیامبر اسلام خواهد بود .

وی در پایان سخنانش خدمت درحوزه حراست را خدمت صادقانه و باتمام وجود خواند و برای همکاران حوزه حراست آرزوی موفقیت نمود .

در ادامه حسین افراز مدیرکل حراست شرکت توانیر طی سخنانی به رشد چشمگیر صنعت برق کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره نمود و افزود: این موفقیت حاصل تلاشهای صادقانه کارکنان خدوم این صنعت بوده است .

افراز در ادامه گفت : حراستها باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند از تاسیسات و امکانات و همچنین نیروی انسانی صنعت برق صیانت نمایند که این مهم در صنعت برق کشور به خوبی و درستی انجام می شود .

مدیرکل حراست توانیر در پایان سخنانش ضمن تقدیر از آقای رضایت مدیر پر تلاش سابق دفتر حراست برق منطقه ای اصفهان برای آقای سجادی آرزوی توفیق نمود .

در ادامه بنایی از حراست کل استان ضمن تقدیر از آقای رضایت ایشان را از موسسان و بزرگان حراست استان برشمرد و ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی ایشان برای آقای سجادی به عنوان مدیر جدید حراست آرزوی توفیق نمود .

در ادامه نیز مهندس علاقه مندان مدیر عامل توزیع برق استان و مهندس پیرپیران مدیر عامل توزیع برق شهرستان اصفهان با تقدیر از زحمات بی شائبه آقای رضایت برای مجموعه صنعت برق استان برای آقای سجادی به عنوان مدیر جدید حراست آرزوی توفیق نمودند.

در ادامه جلسه رضا رضایت مدیر سابق حراست و معاون جدید هماهنگی طی سخنانی موفقیتهای صنعت برق اصفهان را حاصل کمک و همکاری مدیران عامل و تک تک همکاران پرتلاش  این صنعت در اصفهان دانست و گفت : کارکردن با این مجموعه منسجم و ارزشی در استان اصفهان برای ما رحمت بوده است .ایشان در ادامه از مدیران سابق حراست برق اصفهان نیز به نیکی یاد نمود و از آنها تقدیر نمود.

رضایت در پایان گفت : ما طی این چند سال سعی نمودیم با حفظ کرامت انسانی همکاران کمترین آسیب و برخورد را در صنعت برق اصفهان داشته باشیم و در ادامه از همکاران خود در دفتر حراست طلب حلالیت نمود .

درادامه نیز سید علی سجادی مدیر جدیددفتر حراست  از اعتماد دوستان و همکاران در حراست وزارت نیرو و استان تشکر نمود و ابراز امید واری کرد در این جایگاه و مسئولیت خطیر لایق این اعتماد باشد .

در پایان مراسم نیز با تنفیذ احکام رضا رضایت به عنوان معاون جدید هماهنگی شرکت و سید علی سجادی به عنوان  مسئول جدید دفتر حراست با  اهدای لوح های جداگانه  از سوی مدیرکل حراست وزارت نیرو ، توانیر و شورای حراستهای کل استان و نیز شرکتهای زیر مجموعه صنعت برق اصفهان از زحمات چندین ساله آقای رضایت تقدیر شد .


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات