برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی در حوزه برق در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

کارگاه آموزشی با موضوع شبکه های برق رسانی و خطرات آن،  با همکاری دوجانبه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛در راستای آموزش اصول ایمنی در حوزه برق، صبح روز سه شنبه، نهم بهمن ماه، کارگاهی آموزشی ویژه  فرماندهان آتش نشانی شهر تهران، در اداره آموزش مرکزی سازمان آتش نشانی، برگزار شد.
بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این کارگاه، با جریان مستقیم و متناوب و آسیب های ناشی از برق گرفتگی و همچنین انواع شبکه های توزیع و انتقال و لزوم رعایت حریم ایمن این شبکه ها، آشنا شدند.
ارائه مطالب آموزشی در رابطه با آستانه خطر بدن انسان در برابر جریان الکتریکی، انواع تجهیزات و تاسیسات خیابانی شامل جعبه های انشعاب،تابلوهای توزیع و لوازم اندازه گیری و ولتاژ گام، از دیگر اقدامات انجام شده در این کارگاه، بود.
انتظار می رود کارگاه هایی از این دست، با آموزش اصول امدادرسانی در شرایط بحران و چگونگی مبارزه با حریق حاصل از حوادث برق و شیوه های امدادرسانی به مصدومان ناشی از برق گرفتگی، بتواند تاثیری قابل توجه در کاهش آسیب های جانی شهروندان و امدادگران، داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات