خبرنگاران استان سمنان از مرکز راهبری شبکه توزیع برق بازدید کردند

خبرنگاران استان سمنان از مرکز راهبری شبکه توزیع برق بازدید کردند

خبرنگاران استان سمنان از مرکز راهبری شبکه توزیع برق بازدید کردند

جمعی از خبرنگاران ، از مرکز راهبری شبکه توزیع برق استان سمنان بازدید به عمل آوردند.

مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت های برق این شرکت دراین بازدید گفت: رسانه ها به عنوان همکاران ما، نقش چشمگیری در اطلاع رسانی ایفا می کنند و در برنامه مدیریت اضطراری بار تابستان امسال، این مهم به نحو شایسته ای انجام شد که قابل تقدیر می باشد.

مصطفی کرمی به نقش مراکز فوریت های برق در ارائه خدمات به مشترکان در سطح استان سمنان اشاره کرد و افزود: این مراکز به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می کنند و مواردی که از طریق شماره تلفن ۱۲۱ اعلام می گردد، ثبت و رفع مشکل می شود.

وی با بیان این که خطوط در سطح اتفاقات مدیریت های توزیع برق شهرستان های استان به منظور پاسخگوئی همزمان به ۳۰ نفر از تماس گیرندگان در مرکز کنترل شبکه این شرکت وجود دارد اضافه کرد: سیستم ضبط مکالمات مشترکین و ثبت درخواست های آنان در سامانه های رایانه ای به هم پیوسته باقابلیت نظارت ستاد شرکت توزیع برق استان سمنان و ستاد شرکت توانیر در این مرکز فراهم می باشد.

وی اظهارداشت: نظرخواهی از مشترکانی که جهت مشکلات خود با مراکز ۱۲۱ تماس گرفته اند و دریافت بازخورد عملکرد مجموعه های اتفاقات در رفع مشکلات مشترکین و سیستم های ردیاب خودرویی به منظور کنترل و نظارت برعملکرد ناوگان های عملیاتی سطح شرکت، از دیگر قابلیت های سیستم های نرم افزاری مورد استفاده در مرکز راهبری توزیع این شرکت می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات