هشت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی افتتاح شدند

هشت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی افتتاح شدند

همزمان با دومین روز دهه فجر

هشت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی افتتاح شدند

در مراسم افتتاح همزمان پروژه ها که با حضور استاندار، معاونین استاندار ، فرماندار و امام جمعه میامی و جمعی از مسئولین برگزار شد؛ هشت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی بهره برداری گردیدند.

مدیرتوزیع برق شهرستان میامی با بیان این خبر اعلام کرد: به منظور افتتاح این طرح ها، مبلغ هشت میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال هزینه صرف گردیده است.

عباسعلی اسماعیلی بیان داشت: طرح نصب چهار دستگاه پست هوائی به منظور بهبود ولتاژ و کوتاه کردن شعاع تغذیه برق با مبلغ یک میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال، سه طرح احداث و اصلاح سه هزار و  ۴۰۱ متر شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف با اعتبار چهار میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال و طرح نصب تابلو عمومی ۴۰۰ آمپری و ایجاد چهار سرخط زمینی با هزینه ۱۲۰ میلیون ریال، از جمله طرح های افتتاح شده به شمار می روند.

وی همچنین اضافه کرد: طرح تبدیل یک کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در بافت قدیم شهرمیامی با مبلغ ۲۴۵ میلیون ریال، طرح احداث شبکه روشنائی معابر خیابان شهید موسوی بااعتبار ۱۷۰ میلیون ریال و طرح اصلاح ۱۶۱ دستگاه کنتور در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) با حجم ریالی یک میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال، به عنوان طرح هایی هستند که در دومین روز دهه فجر به بهره برداری رسیدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات