برگزاری دوره مقاله نویسی در راستای گسترش تحقیقات علمی توسط شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان

برگزاری دوره مقاله نویسی در راستای گسترش تحقیقات علمی توسط شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، امیری مقدم کارشناس ارشد تکنولوژی و فناوری های نوین و نظام مشارکت دفتر تحقیقات این شرکت در خصوص برگزاری این دوره بیان نمود: با توجه به اهمیت و جایگاه مقاله نویسی در تحقیقات علمی و نقش مقالات در گسترش مفاهیم تازه در حوزه های گوناگون این شرکت اقدام به برگزاری دوره های مقاله نویسی با میزبانی مدیریت برق شهرستان بم نمود.

وی خاطرنشان کرد: دوره مذکور با حضور همکاران از چهار مدیریت برق شهرستان های بم، فهرج، نرماشیر و ریگان  برگزار و اصول و مهارت های لازم برای نگارش و روش های تدوین ساختار مقالات علمی تدریس گردید.

امیری مقدم تصریح نمود: در این دوره آموزشی فرایند به ثمر رساندن یک مقاله علمی از مرحله انتخاب موضوع تا پذیرش در مجمع علمی بیان و در انتها نیز درخصوص حمایت های شرکت در بخش مقالات توضیحات لازم ارائه گردید.

وی همچنین در خصوص نحوه آموزش مقاله نویسی به صورت کاربردی تصریح نمود : تبیین جزئیات و نحوه داوری مقالات توسط داوران، راهنمایی برای دسته بندی مقالات مختلف با هدف ایجاد توانمندی نظری و علمی در نگارش مقالات و پذیرش در کنفرانس ها و مجلات داخلی و خارجی، آموزش مهارت در ایجاد پیوندهای لازم بین اطلاعات برگرفته از منابع اطلاعاتی با دانسته های قبلی خود از جمله مواردی بود که در این دوره بیان گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات