نگاه به تامین مسکن مردم با عیار متفاوت

نگاه به تامین مسکن مردم با عیار متفاوت

در دیدار وزیر راه وشهرسازی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کاشان مطرح شد؛
باید آفندی عمل کرد نه پدافندی/ نگاه به تامین مسکن مردم با عیار متفاوت
محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی درجریان سفر یکروزه خود به استان اصفهان با آیت اله عبدالنبی نمازی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار نمود.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، آیت اله نمازی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: حضور شما در اولین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی را در کاشان به فال نیک می گیریم .
انقلاب اسلامی یک الگوی سیاسی اداری است که ما در عمل و در تجربه به دنیا نشان دادیم که در این حکومت مبنای ما تقوی و عدالت است و همه انسانها در عرض هم هستند و نظام اسلامی نظام طبقاتی نیست.
وی افزود: مسئولیت در این حکومت بسیار وظیفه سنگینی است و ما باید آفندی عمل کنیم نه پدافندی و نشان دهیم که "ما می توانیم" کما اینکه در جریان انقلاب شاهد آن بودیم که روح یکنفر در روح ۳۵ میلیون نفر ایرانی دمیده شد و با قیام مردم، انقلاب اسلامی به ثمر نشست.
آیت اله نمازی در پایان خواست تا مسائل مربوط به شهرستان کاشان پیگیری و سرعت عمل در زمان، مورد توجه قرار گیرد.
محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در دولت تدبیر و امید در ابتدای این نشست ماهیت و مسئولیت راه و شهرسازی را با زندگی مردم امری جداناپذیر عنوان کرد و گفت: پویایی و تحرک در مجموعه راه وشهرسازی با پویایی و تحرک در زندگی مردم به موازات هم است و از حساسیت بالایی برخوردار است و ما هم در این مجموعه به این موضوع توجه داریم و تلاش ما در این راستا و در جهت رفع مشکلات مردم خواهد بود.
وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: مردم باید سهم بیشتری در پیشبرد امورات داشته باشند چراکه زیرساختهایی که باید به سرانجام برسد به بودجه فوق العاده سنگینی نیاز دارد و تاخیر در اتمام آنها بار مالی بیشتری را بهمراه خواهد داشت.
اسلامی در ادامه بیان داشت: موضوعی که هم مقام معظم رهبری و هم ریاست جمهوری به اجرای آن اهتمام ویژه دارند و یکی از مطالبات مردم بوده بحث مسکن است که با عیار متفاوتی به آن پرداخته شده و لازم است تا ضمن تکمیل پروژه های مسکن مهر سراسر کشور و تحویل این واحدها به متقاضیان بتوانیم پروژه های جدیدی را شروع کنیم که در این راستا ۴۰۰ هزار واحد در برنامه و در دستور کار است که امید است با کمک خیرین مسکن ساز بتوان در راستای تامین مسکن مردم و اقشار کم درآمد قدم برداشت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات