نرم‌افزاری برای تعامل شهروندان و مدیریت شهری

نرم‌افزاری برای تعامل شهروندان و مدیریت شهری

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از رونمایی یک نرم‌افزار موبایلی برای ایجاد تعامل میان مردم و مدیریت شهری خبر داد.

احمدرضا رضایی گفت: در اداره توسعه فرهنگ شهروندی در حال طراحی نرم‌افزاری برای ارایه خدمات متفاوت به مردم هستیم تا مردم درباره شهری که در آن زندگی می‌کنند بیشتر اطلاعات داشته باشند و از مسائل پیرامون خود با خبر شوند.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: ارتباط شهروندان با شهرداری و مدیریت شهری در بخش‌های مختلف امری ضروری است و باید تعامل میان این بخش‌های جامعه تنگاتنگ باشد.

وی افزود: در اداره توسعه فرهنگ شهروندی به این نتیجه رسیدیم که این روزها تلفن همراه ابزار بسیار پراستفاده‌ای در میان مردم است و در نتیجه ناچار هستیم برای ارتباط با مردم به سراغ توسعه روابط از طریق نرم‌افزارهای موبایلی برویم.

رضایی درباره زمان در دسترس قرار گرفتن این نرم‌افزار موبایلی، اضافه کرد: اپلی کیشینی که در حال طراحی آن هستیم، به زودی و در ایام دهه فجر رونمایی خواهد شد.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی، ویژگی‌های کلی نرم‌افزار طراحی شده توسط این اداره را اینگونه توضیح داد: از طریق این اپلیکیشن، مردم می‌توانند به اخبار رویدادها و فعالیت‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی دسترسی داشته باشند؛ بخشی به نام "فرهنگ نامه" بر روی این اپلیکیشن قرار دارد که نخستین فرهنگ‌نامه در حوزه مدیریت شهری خواهد بود  که در آن هر آنچه که مردم باید راجع به مدیریت شهری بدانند و آنچه که مدیریت شهری از مردم انتظار دارد، آمده است.

رضایی اضافه کرد: همچنین بخش‌هایی برای سرگرمی و مفرح کردن این نرم‌افزار در نظر گرفته‌ایم. بخش "همکاری با ما" نیز به این منظور قرار دارد که تولیدات مدنظر اداره توسعه فرهنگ شهروندی، با اصحاب فرهنگ و هنر در میان گذاشته شود و آن‌ها در زمینه‌های موردنظر با این اداره همکاری کنند؛ این نرم‌افزار، نوعی تعامل میان مردم و مدیریت شهری، برای پیشرفت فرهنگ شهروندی، ایجاد خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات