پیشتازی شهرداری شاهین شهر در استان اصفهان در زمینه ارائه خدمات به محله مسکن مهر شهر

پیشتازی شهرداری شاهین شهر در استان اصفهان در زمینه ارائه خدمات به محله مسکن مهر شهر

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در دیدار با شهروندان محله مسکن مهر شهر در مسجد حضرت امام هادی(ع) گفت : تمام سعی و تلاشمان در شهرداری خدمت بی منت به محله های کمتر توسعه یافته است و به این خدمات افتخار می کنیم و خوشبختانه به اذعان مسوولان استان اصفهان شهرداری شاهین شهر در زمینه ارائه خدمات مطلوب به محله مسکن مهر شهر پیشتاز بوده است.
وی در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران احداث مسکن مهر در کشور است که برای افراد نیازمند احداث شده است.
عشقی با اشاره به احداث ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی در محله مسکن مهر توسط شهرداری گفت: با توجه به استقرار جمعیت چند ده هزار نفری در این محله ، احداث ساختمان آتش نشانی و تجهیز آن یکی از نیازهای اساسی در این مجموعه بود که توسط شهرداری انجام شد.
شهردار شاهین شهر اظهار داشت: علی رغم مشکلات اقتصادی در سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ولی بیش از ۱۰ دستگاه اتوبوس درون شهری و ۲ دستگاه اتوبوس برون شهری برای محله مسکن مهر اختصاص یافته است.
وی احداث ۲ بوستان به همراه وسایل ورزشی،سالن ورزشی و فرهنگسرای موفت، زیباسازی و نورپردازی محیطی ، همکاری در برگزاری جشن ها و عزاداری های ملی و مذهبی، جدولگذاری و آسفالت معابر و اجرای مبلمان شهری را از دیگر اقدامات شهرداری شاهین شهر در محله مسکن مهر عنوان نمود.
عشقی خاطر نشان نمود: شهرداری با وجود مشکلات اقتصادی احداث سالن ورزشی و فرهنگسرا را در محله مسکن مهر در دستور کار و اقدامات خود قرار داده است.
شهردار شاهین شهر همچنین از حمایت ها و پشتیبانی های شورای اسلامی شاهین شهر در راستای توسعه و آبادانی شهر قدردانی نمود.
حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این دیدار گفت: علی رغم اینکه اجرای بسیاری از خدمات در شهر وظیفه شهرداری نیست ولی در راستای وظیفه ذاتی شهرداری خدمات مطلوبی برای رفاه حال شهروندان صورت می گیرد.
وی در ادامه با تشکر از شهردار،معاونان و مدیران شهرداری شاهین شهر در راستای ارائه خدمات در محله مسکن مهر شهر گفت: ارائه خدمات توسط شهرداری در این محله نسبت به محله های قدیمی شاهین شهر به مراتب بیشتر است.
ابراهیمی گفت : همواره مباحث و موضوعات محله مسکن مهر شاهین شهر در شورا و شهرداری مطرح است و  شهرداری و شورای اسلامی شهر با تمام توان از هیچ کوششی در راستای خدمت به شهروندان فهیم شهر فروگذار نخواهند بود.
گفتنی است در این دیدار شهروندان محله مسکن مهر شاهین شهر نظرات و پیشنهادهای خود را با مسوولان مطرح نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات