برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی عمومی و HSE

برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی عمومی و HSE

کارگاه آموزشی ایمنی عمومی و HSE با حضور کارکنان و کارگران حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر برگزار گردید.
حمیدرضا فدایی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر در این کارگاه آموزشی گفت: سیستم مدیریت HSE  یک ابزار مدیریتی برای کنترل و بهبود عملکرد بهداشت، ایمنی و محیط زیست بوده به طوری که با بهره گیری از سیستم آموزش کارآمد، می توان در راستای به حداقل رساندن اثرات نامطلوب و به صفر رساندن حوادث و آسیب های ناشی از کار، گام برداشت.
وی در ادامه افزود: اساس سیستم مدیریت HSE ، بر پایه تغییر نگرش ” واکنشی ” به نگرش   ” پیشگرانه ” در برنامه های کنترلی حوادث، استوار است.
فدایی اظهار داشت: کارکنان و کارگران شهرداری به دلیل اینکه که مستقیماً با شهروندان سر و کار دارند باید با مسایل بهداشتی و روز ایمنی آشنا باشند، در این صورت می توانند به بهترین نحو ممکن به وظایف خود عمل کنند.
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر  گفت : هدف از اجرای این دوره آموزشی را دستیابی به سطح قابل قبول ایمنی و کاهش مداوم حوادث ناشی از کار، حفظ و ارتقای سلامتی کارکنان شهرداری، سلامت محیط کار و کاهش بیماری های شغلی است و پرداختن به سلامتی کارمندان و کارگران و رسیدگی به موارد ایمنی و تطبیق محیط کار با شرایط استاندارد بهداشتی در روند رشد و توسعه شهرداری و سلامت جامعه تاثیر گذار است.
گفتنی است در این کارگاه آموزشی اصول ایمنی عمومی و HSE توسط حمیدرضا زمانی کارشناس این رشته ارائه گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات