احداث محور حدفاصل شهرک شهیدان رجایی و باهنر تا پایان سال جاری

احداث محور حدفاصل شهرک شهیدان رجایی و باهنر تا پایان سال جاری

احداث محور حدفاصل شهرک شهیدان رجایی و باهنر تا پایان سال جاری

شهردار منطقه ۶ مشهد از احداث محور حدفاصل شهرک شهیدان رجایی و باهنر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت اله حیدری عنوان کرد: بهبود و بهسازی معابر شهری یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و با توجه به اولویت‌ها در حال انجام است.
وی ادامه داد: جاده حدفاصل شهرک شهید رجایی تا شهرک شهید باهنر یکی از پرترددترین جاده‌های سطح منطقه است و به دلیل نزدیک بودن به ورودی مشهد مقدس از سمت سرخس، تشرف بسیاری از زائران و مجاوران رضوی از این محور صورت می‌گیرد.
شهردار منطقه ۶ مشهد تاکید کرد: به همین منظور اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال جهت بهسازی محدوده مذکور به منطقه تخصیص یافت و عملیات اجرایی این طرح از اواخر دی ماه سال جاری در مسیری به طول دو کیلومتر دردستور کار قرار گرفت.
وی به پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح ۷ ماه زمان پیش‌بینی شده اما در راستای رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور زائران و مجاوران، تا پایان سال ۹۷ تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار منطقه ۶ مشهد بهسازی و زیباسازی محیط شهری، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش تصادفات را از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح دانست و عنوان کرد: علاوه بر پروژه فوق اقدامات متعددی از جمله احداث بوستان زندگی و کانالهای جمع‌آوری آب‌های سطحی در حدفاصل شهرک شهیدان رجایی و باهنر به انجام رسیده و در حال انجام است و این نشان از توجه و عزم جدی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد به مناطق پیرامونی مشهد است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات