تکمیل پیش از موعد محور شهرک شهید باهنر-شهرک طرق

تکمیل پیش از موعد محور شهرک شهید باهنر-شهرک طرق

تکمیل پیش از موعد محور شهرک شهید باهنر-شهرک طرق

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، اعضای کمیته نظارتی شماره چهار شورای شهر مشهد صبح امروز ضمن حضور در منطقه ۶ شهرداری به بررسی مسائل و مشکلات برخی ساکنان پرداختند و سپس بازدیدی از سطح منطقه و عملیات اجرایی آماده‌سازی و تسطیح محور طرق تا شهرک شهید باهنر داشتند.

احمد نوروزی، رئیس کمیته نظارتی شماره چهار شورای شهر مشهد در حاشیه این بازدید با اشاره به عملیات اجرایی آماده‌سازی و تسطیح محور دوکیلومتری طرق تا شهرک شهید باهنر، اظهارکرد: این پروژه در ابتدا مقرر بوده طی ۳ ماه انجام شود ولی با حمایت های شورای شهر و تلاش های مجموعه شهرداری ۲۰ روزه به اتمام رسیده است.

وی افزود: بسیار خرسندیم که با احداث این مسیر، فاصله ۱۰ کیلومتری حدفاصل شهرک شهید باهنر تا طرق به ۲ کیلومتر کاهش می‌یابد و از سوی دیگر امکان ادامه مسیر تا بهشت‌رضا(ع) میسر است.

نوروزی با بیان اینکه بهره‌برداری از مسیر مذکور تاثیر بسیار خوبی در کاهش ترافیک منطقه خواهد داشت، گفت: عملیات زیرسازی به طور کامل انجام شده و با مناسب شدن شرایط جوی و برقراری دمای مناسب، ظرف یک هفته آسفالت خواهد شد.

یکی از مسائل و معضلات منطقه ۶، وجود اراضی بزرگ مقیاس و رها شده است که نوروزی در این خصوص گفت: شورای شهر به شهرداری مناطق توصیه و تاکید کرده که برای این زمین‌ها با مالکین صحبت شود.

رئیس کمیته نظارتی شماره چهار شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: بخشی مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در این زمین هاست که قسمتی از آن باید به حوزه خدمات و بخشی هم برای کاربری های مجاز اختصاص یابد

نوروزی تاکید کرد: شهرداری باید بدنبال تبصره‌ها و ماده هایی باشد که بواسطه مشکلات حل شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات