کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری خواستار ارسال لیست اموال عمومی و اختصاصی از شهرداری شد+ عکس

کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری خواستار ارسال لیست اموال عمومی و اختصاصی از شهرداری شد+ عکس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، این کمیسیون که طی هفته های اخیر با برگزاری جلساتی متعدد به ریاست قاسم قاسمی، بررسی لایحه عوارض و بهای خدمات سال ۹۸ شهرداری و سازمان های تابعه را به پایان رساند و تصویب نهایی آن نیز در جلسه سی و هفتمین جلسه شورا و در موعد مقرر قانونی صورت پذیرفت، از هفته گذشته روند بررسی بودجه پیشنهادی این نهاد را نیز آغاز کرد.

بر اساس این گزارش در جلسه صبح یکشنبه ۱۴ بهمن ماه ۹۷ کمیسیون بودجه و حقوقی، اعضای جلسه به اتفاق بر ارسال گزارش درآمدهای شهرداری به شورا بصورت تفکیکی تاکید نموده و خواستار شفافیت در ارائه درآمدهای حاصل از عوارض بر ساختمان ها شامل پروانه ها، تراکم، پیش آمدگی و... شدند.

در بخش دیگری از این جلسه نیز، علی اکبر زلیکانی نائب رئیس کمیسیون با استناد به ماده ۴۵ آئین نامه مالی شهرداری ها با بیان اینکه ما نماینده مردم ساری در پارلمان شهری هستیم و باید از اموال شهرداری اطلاع دقیق داشته باشیم، خواستار ارسال لیستی از اموال عمومی و اختصاصی شهرداری با ذکر تاریخ ثبت مالکیت آنها از سوی شهرداری به شورا شد که مورد موافقت و تاکید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

شایان ذکر است، جلسات بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری ساری طی روزهای آینده با حضور معاونان، مسئولان و کارشناسان شهرداری و همچنین مدیران عامل سازمان های تابعه ادامه خواهد یافت و بر اساس قانون، این لایحه باید تا پایان بهمن ماه به تصویب نهایی شورای اسلامی شهر رسیده و جهت تایید به فرمانداری شهرستان ارسال شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات