مهار آتش سوزی بستنی فروشی خیابان شهید رجایی

مهار آتش سوزی بستنی فروشی خیابان شهید رجایی

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک،آتش سوزی زیرزمین بستنی فروشی خیابان شهید رجایی، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
ساعت ۲۱:۳۱ دقیقه در پی تماس مالک یک مغازه بستنی فروشی با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره ۸کوی ولیعصر (عج) را به محل بروز حادثه در خیابان شهید رجایی(ملک)، ابتدای کوچه واثق اعزام کرد.
آقازیارتی در این خصوص گفت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد زیرزمین یک مغازه بستنی فروشی دچار آتش سوزی شده و آتش درحال گسترش و سرایت به اطراف بود.
وی با اشاره به اینکه تلاش مالک مغازه برای خاموش کردن آتش به وسیله کپسول آتش نشانی بی فایده بود، افزود: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه های تنفسی و حفاظت فردی، ابتدا اقدام به قطع جریان برق و گاز محل حادثه کرده و سپس با ورود به زیرزمین مغازه و با استفاده از خاموش کننده های دستی عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
وی بیان داشت: آتش نشانان توانستند در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را خاموش کرده و با تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه و تحویل محل به مالک آن به ماموریت خود پایان دادند.
لازم به ذکر است، علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی اراک در دست بررسی می باشد

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات