کارگاه آموزشی عملیات نقشه برداری با استفاده از پهباد در شرکت آب...

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی عملیات نقشه برداری با استفاده از پهباد در شرکت آب منطقه ای هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، شهروز شجاعی درباره برگزاری این کارگاه عنوان کرد: کارگاه اموزشی آشنایی با عملیات نقشه برداری بوسیله پهباد ها با حضور ۳۰ نفر از کارشناسان واحدهای طرح و توسعه، بهره برداری و نظارت و حفاظت و مهندسی رودخانه ها برگزار گردید.

وی در ادامه توضیح داد: این کارگاه به دو صورت تئوری و عملی با هدف اموزش کارشناسان این مجموعه و با کارکرد نقشه برداری این دستگاه برگزار شد .

این مقام مسئول تشریح کرد: یکی از دلایل برگزاری این کارگاه ارتقا نقشه برداری ها با روش های نوین با استفاده از پهباد و حذف روش های زمینی بود.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای هرمزگان تصریح کرد: در این کارگاه موضوعاتی مانند اصول اولیه تصویر برداری، پردازش و تحویل تصویر و چگونگی برداشت تصویر اموزش داده شد.

شجاعی در پایان یاداور شد: شرکت آب منطقه ای هرمزگان تا کنون به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در استفاده از روش های نوین فعالیت داشته که در زمینه به روز بودن علمی کارشناسان در فواصل مختلف کلاس ها و کارگاه های آموزشی بسیاری برگزار کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات