آغاز عملیات اجرایی پایاب سد گیوی از سال آینده

استاندار اردبیل در سومین روز از دهه مبارک فجر و در سفر به شهرستان کوثر در جمع مردم این شهرستان در مسجد جامع گیوی گفت: عملیات اجرایی شبکه آبیاری و زهکشی سد گیوی از سال آینده آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، مهندس اکبر بهنامجو با بیان اینکه برای اجرای شبکه آبیاری و زهکشی سد گیوی به ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار داشت: با تخصیص این اعتبار از محل ماده ۵۶ عملیات اجرایی این سد از سال آینده آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال به اجرای پایاب سد گیوی اختصاص یافته بود، تصریح کرد: با اخذ مجوز از شخص وزیر نیرو این رقم به ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت که از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به جهت پیگیری های لازم برای این افزایش اعتبار تشکر و قدردانی می نمایم.

استاندار اردبیل همچنین در مورد آبگرم معدنی گیوی نیز گفت: در مورد تعیین تکلیف آب گرم گیوی و واگذاری آن به بخش خصوصی دارای صلاحیت و توان لازم با هماهنگی شرکت آب منطقه ای اردبیل اقدام می شود .

در جلسه دیگری که همین روز در محل فرمانداری کوثر تشکیل یافته بود، امام جمعه این شهر به همراه نماینده مردم شریف خلخال و کوثر از استاندار اردبیل و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به دلیل پیگیری های افزایش اعتبار اجرای شبکه آبیاری و زهکشی سد گیوی تشکر و قدردانی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات