با اجرای طرح آبرسانی صومعه سرا ، شفت و فومن کیفیت آب افزایش یافت


مدیرعامل آبفای گیلان در نشست با فرماندار صومعه سرا:

با اجرای طرح آبرسانی صومعه سرا ، شفت و فومن کیفیت آب افزایش یافت

سیدمحسن حسینی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به طرح آبرسانی صومعه سرا، شفت و فومن اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح ۲۰ حلقه چاه در ماسوله رودخان حفر شد که ۱۰ حلقه تجهیز و ۵ حلقه وارد مدار بهره برداری شد و با توجه به اجرای فاز به فاز این طرح، شاهد افزایش کیفیت آب در شهرستان بودیم.

وی همچنین افزود: با تامین اعتبار و تصویب در کمیته برنامه ریزی شهرستان، نسبت به اصلاح شبکه های توزیع آب فرسوده نیز اقدام خواهد شد و به منظور ارتقاء کیفیت آب طی تماس و اطلاع شهروندان با مرکز ۱۲۲ شبکه توزیع آب مورد شستشو قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل آبفای گیلان با تشریح روند ساماندهی پروژه های فاضلاب شهرستان صومعه سرا گفت: باتوجه به ردیف اعتباری پروژه جمع آوری فاضلاب صومعه سرا، اجرای این پروژه در حوزه اقتصاد شهرستان نیز بسیار موثر بوده و زمینه اشتغال را نیز فراهم خواهد نمود.

وی در ادامه یادآور شد: شبکه های فاضلاب سنتی از محل اعتبارات تبصره ۳ در حال اجراست و اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده با تامین اعتبارات مورد نیاز از سوی فرمانداری شهرستان انجام خواهد شد.

سپس علی فتح الهی فرماندار شهرستان صومعه سرا هدف از برگزاری این نشست را برخورداری از خرد جمعی و نظر کارشناسی برای اخذ تصمیمات کاربردی عنوان کرد و افزود: وضعیت سختی کار و میزان اعتبارات دریافتی را درک می کنیم و هنر این است با اعتبارات حداقل راندمان را افزایش دهیم و بیندیشیم و تصمیمات خوب و عملیاتی مناسب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۹۹% جمعیت شهری صومعه سرا تحت پوشش خدمات آب شهری هستند اظهار داشت: میزان جذب و تخصیص اعتبارات برای مردم مهم نیست و آنان خدمات مناسب می خواهند.

در پایان فرماندار شهرستان صومعه سرا تصریح کرد: با تدوین برنامه و تشریح وضعیت پروژه، بخشی از کار در حوزه فرمانداری و بخشی از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد تا همکاری مناسبی با شرکت آب و فاضلاب استان در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات