سه طرح آب و فاضلاب در گتوند در حال اجرا است

سه طرح آب و فاضلاب در گتوند در حال اجرا است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی‌ پور افزود: طرح اصلاح شبکه منطقه سریکه شهر گتوند در مرکز شهر به طول ۱۴ کیلومتر در حال اجرا است که از شهریورماه عملیات اجرایی آن آغاز و تاکنون بیش از ۹ کیلومتر از این طرح انجام شده است .
مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان جمعیت زیرپوشش این طرح را پنج هزار نفر اعلام کرد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرایی شده و نزدیک به یکهزار و ۸۰۰ فقره انشعاب در سند چشم انداز آن پیش بینی شده است .
وی افزود: طرح اصلاح شبکه در منطقه سه شهر گتوند توسط مشاور در دست اجرا است که برآورد اولیه آن ۲۰۰ میلیارد ریال می باشد و درصورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آن امسال آغاز می شود .
حقیقی پور بیان کرد: چاه شماره یک صالح شهر نیز با اعتباری نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال در حال تجهیز است که عملیات اجرایی تاسیسات سرچاهی، برقی و محوطه سازی آن در حال انجام است .
وی افزود: همزمان با راه اندازی این چاه، عملیات اجرایی انتقال آب به تاسیسات صالح شهر به طول سه هزار و ۵۰۰ متر با اجرای خط ۴۵۰ میلیمتری در حال اجرا است که زمان اجرایی آن ۱۲ ماه است و در تلاشیم که هرچه سریع تر وارد مدار و بهره برداری شود .
مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد: حفر یک فقره چاه در شهر ترکالکی گتوند نیز با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است .
وی با بیان اینکه عملیات سر چاهی و محوطه سازی در این طرح انجام می شود، افزود: این طرح در مدت زمان هشت ماه اجرایی می شود .
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات