کسب مقام قهرمانی تیم والیبال صنعت آب و برق استان کرمان

سرویس خبری افشان: چهاردهمین دوره از مسابقات  والیبال پیشکسوتان وزارت نیرو یادمان شهدای صنعت برق به مدت ۵ روز از تاریخ ۵ الی ۹ بهمن ماه و با حضور ۱۸ تیم از مجموعه وزارت نیرو به میزبانی صنعت آب و برق استان کرمان در محل سالن ورزشی شهدای برق کرمان برگزار شد، تیم والیبال صنعت آب و برق کرمان  با شکست تیم آبفای گیلان به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و تیم‌های آبفای گیلان و آبفای آذربایجان غربی به ترتیب به مقام‌های دوم تا سوم نائل آمدند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات  مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو اظهار کرد: از مهم‌ترین اهداف وزارت نیرو در زمینه سلامت کارکنان اشاعه و توسعه ورزش همگانی است. سلامت کارکنان موجب می‌شود تا در عرصه خدمت رسانی موفقیت بهتر و چشمگیرتری حاصل شود.

وی با بیان اینکه مدیران در برابر سلامت یکایک همکاران مسئول هستند، بیان کرد: ارائه خدمت به مردم و و انجام وظایف منوط به داشتن سلامت جسمی و روحی است و توسعه ورزش بر اساس نظام نامه ابلاغی وزارت نیرو در حوزه ستادی و شرکت‌های زیرمجموعه صورت می‌گیرد.

مالک حسین   زاده اظهار داشت : بالاترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی است و مهم ترین   سرمایه هر فرد سلامتی اوست و سلامت کارکنان موجب می شود تا در عرصه خدمت رسانی   موفقیت بهتری حاصل شود و تاکید وزیر نیرو همواره بر جدی تلقی کردن  بحث ورزش است که برای آن ردیف بودجه در نظر گرفته شده است و در بحث صرفه جویی نباید از بحث بودجه ورزشی صورت گیرد.

در پایان این مسابقات با اهداء مدال از تیم های حائز مدال  قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای کرمان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای کرمان

    شرکت برق منطقه ای کرمان

    شرکت برق منطقه ای کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات