عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی:گروه های تخصصی موتور محرکه تصمیمات مهم هیئت مدیره هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی:گروه های تخصصی موتور محرکه تصمیمات مهم هیئت مدیره هستند.


عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی:گروه های تخصصی موتور محرکه تصمیمات مهم هیئت مدیره هستند.

در مراسم تکریم گروه های تخصصی دوره چهارم و معارفه کمیسیونهای تخصصی دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی گفت: نگاه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، در جهت هم افزایی با کمیسیون های تخصصی است و سعی ما براین است تا از ظرفیت و پتانسیل این گروه ها و کمیسیون ها در فرصت ها و قسمت های مختلف استفاده شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، مهندس رمضانی در آغاز این مراسم اظهار داشت: هدف از تاسیس سازمان، مشارکت همه جانبه در امور حرفه ای است و اعتقاد ما بر این است که مواردی که در گروه تخصصی تجزیه، تحلیل و پخته می شود از اعتبار بالایی برخوردار است، به همین دلیل آئین‌نامه اجرایی، قسمت مهم کارهای تخصصی را در حیطه گروههای تخصصی دیده است.
وی افزود : در حال حاضر جایگاه گروههای تخصصی جایگاه ویژه ای است و قانون و آئین نامه اجرایی نیز این جایگاه را تثبیت کرده است.
مهندس رمضانی تصریح کرد: کمیسیون های تخصصی تمام اطلاعات فنی و تخصصی را در استان پایش و جمع آوری می کنند تا به یک دسته بندی برای تشخیص سره از ناسره برسند و در نهایت اطلاعات پالایش شده، به عنوان مبانی در دستور کار گروه قرار می گیرد و تبدیل به پیشنهاد می شود تا هیات مدیره در تصمیمات خود از آن استفاده کند.
رئیس سازمان با بیان اینکه گروههای تخصصی موتور محرکه تصمیمات مباحث تخصصی در هیات مدیره هستند ، خاطر نشان کرد : گروههای تخصصی باید به موضوعات استانی عمیق تر و وسیع تر بپردازند ودیدگاه های آنها در حوزه تخصصی در استان قابلیت ارزش گذاری در حوزه ملی و فرا استانی را داشته باشند.
عضو هیات رئیسه شورای مرکزی در ادامه از تشکیل کمیسیون تخصصی در شهرستان های شیروان و اسفراین با توجه به سیاست ها و برنامه های توسعه اعتلایی سازمان خبر داد.
مهندس رمضانی در خاتمه افزود : گروههای تخصصی باید در توسعه آموزش های حرفه ای نگاه ویژه ای داشته باشند و مسئولیت های مهندسان را با توجه به رشته و تخصص آنها تعریف کنند و توجه به ارائه پیشنهاد دوره های آموزشی در راستای آماده کردن مهندسان برای خدمات بهتر از گذشته را در دستور کار خود قرار دهند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات