پیام تبریک شهردار به مناسبت  فرارسیدن دهه مبارک فجر

پیام تبریک شهردار به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر


بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر ولیال عشر
این روزها ملت بزرگ ایران در حالی سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن اسلامی در پی تبعیدی ۱۵ ساله را جشن می‌گیرند که نهال نوپای چهل سال پیش، اکنون به درختی تناور و مثمر تبدیل شده است و انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.
جهانیان امروز چهلمین سالگرد  پیروزی تاریخی ملت ایران بر استبداد و استکبار و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی را در حالی به نظاره نشسته‌اند که از مقاومت صبورانه آحاد ملت در تمام چهار دهه گذشته در برابر توطئه‌های پیدا و پنهان و هجمه سنگین بدخواهان در جبهه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی، انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند.
خدا را شاکریم که تدبیر همه اجزای حاکمیت و ایستادگی مردم قهرمان، خواب آشفته دشمنان در تعبیر تابستان داغ و زمستان سرد ایران را به کابوسی یاس آور برای آنان مبدل کرده است.
ملت فهیم ما نیز به خوبی از داشته‌های محدود خود پیش از پیروزی انقلاب، مسیر پیموده شده با همه موانع و سنگ‌اندازی‌های دشمن و در نهایت، دستاوردهای گرانسنگی که طی این سال‌ها در عرصه‌های مختلف کسب کرده، آگاه است.
باور دارم، شکرانه پایمردی ملت سرافراز ایران در این مسیر پر فراز و نشیب برای ما مسئولان، به ویژه در طلیعه پنجمین دهه از موجودیت نظام، بازخوانی آرمان‌ها و سنجش میزان تحقق شعارهای محوری آن روزهای خون و حماسه است تا با وحدت کلمه، انسجام داخلی، عقلانیت و دانایی محوری، عدالت جویی، پرهیز از افراط و تفریط، هم افزایی روزافزون مردم و مسئولان و فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری ولی نعمتان واقعی نظام در عرصه‌های گوناگون، چشم‌اندازی امیدبخش در توسعه همه جانبه و پایدار ایران اسلامی فراروی همگان قرار گیرد.
اینک با افتخاربه گذشته و امید به آینده، جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را آغاز می‌کنیم و با توجه به تقارن این ایام با دهه فاطمیه، از خدای قادر سبحان می‌خواهیم حیات و ممات ما را  فاطمی قرار دهد و ساحت انقلاب ما را از محسنات اخلاقی آکنده سازد.

محمدرضا ایمانی
شهردار آذرشهر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری آذرشهر

    منبع خبر

    شهرداری آذرشهر

    شهرداری آذرشهر

    شهرداری آذرشهر یک شهرداری در شهر آذر شهر می باشد

      نظرات