تجلیل از شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر

تجلیل از شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر

تجلیل از شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر میانه در یادواره شهدای کارمندی شهر میانه
دومین یادواره شهدای کارگری و کارمندی در ایام دهه مبارک فجر و بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان شهدای کارمندی در که جنگ نابرابر به فیض شهادت نائل گشتند، بوده است. این برنامه در سالن اجتماعات هلال احمر میانه برگزار شد.
در این یادواره که به همت فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ادارات شهدای خیبر میانه تدارک دیده شده بود. رزمندگان و بسیجیان ۸ سال دفاع مقدس، امام جمعه میانه، رئیس شورای شهر و شهردار و همچنین فرماندهی سپاه ناحیه میانه نیز حضور داشتند. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس برنامه سخنرانی امام جمعه و فرماندهی سپاه نیز جزء برنامه این یادواره بود و در کنار آن مراسم تجلیل و تکریم از تلاش و جدیدت فرماندهان پایگاه های ادارات و بسیجیان فعال و نمونه نیز با اهداء لوح و تقدیر معرفی و تجلیل شد.
از جمله تجلیل شدگان این جمع، رئیس محترم شورای اسلامی شهر آقای حسینخانی و شهردار محترم شهر میانه آقای میرزایی و مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی میانه و حومه آقای واحدی بودند که جزء فرماندهان فعال ادارات شهر بودند که به پاس همکاری و تقویت و ارتقاء بسیج ادارات خودشان اقدامات موثری انجام داده بودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات