سه امتیاز را در تبریز نگه می داریم

سه امتیاز را در تبریز نگه می داریم

حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام مطلب فوق گفت: خدا را شکر از لحاظ روحی روانی وضعیت خوبی داریم و دیدار فردا جزو معدود بازی هایی است که مصدوم و محروم نداریم. ما در اغلب بازی های خود بخصوص هفته قبل بعضی از بازیکنان خود را به همراه نداشتیم و حالا با بهبودی مهدی رستم زاده و یکی، دو بازیکن مصدوم دیگر، می توانیم با تیمی کامل به مصاف مس رفسنجان برویم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما هم قسم شده اند که بازی مس برابر را با پیروزی پشت سر بگذارند و سه امتیاز را در تبریز نگه دارند. ما بازی قبلی خود را به دلیل برخی مشکلات و حواشی تحمیلی از سوی حریف واگذار کردیم و حالا می خواهیم که آن نتیجه را در بازی امروز جبران کنیم.

جعفری عنوان کرد: این هفته ملوان استراحت می کند و تیم نود هم کار سختی در خانه تیم بالای جدولی گل ریحان دارد و ما فکر می کنیم که با سه امتیاز بازی برابر مس، بتوانیم حداقل به رده دهم بازگردیم. البته ما یک بازی کمتر از رقبا انجام داده ایم و این فرصت را پیش روی خود می بینیم که به موقعیت قبلی در جدول برگردیم.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و مس رفسنجان از چارچوب بازی های هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۴ فردا چهارشنبه هفدهم بهمن ۹۷ در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات