"مسیر پیروزی" در کوه صفه

"مسیر پیروزی" در کوه صفه

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: جشن‌های متنوع انقلاب از دهم لغایت بیست و دوم بهمن ماه در منطقه پنج شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

احمد رضایی اظهار کرد: ویژه برنامه‌های متنوعی به مناسبت ایام دهه فجر در منطقه پنج پیش بینی شده است که می توان به جشن چهلستون ( جشن بزرگ انقلاب)، جشنواره دانش آموزی "بهار آزادی" و "مسیر پیروزی" در کوه صفه اشاره کرد.

‌وی از برگزاری نمایشگاه عکس ۵۷ از دوازدهم لغایت بیست و دوم بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در محل خانه فرهنگ در محله حسین‌آباد برپا شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان ادامه داد: برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی و جشن‌های محله‌ای در میادین منطقه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در منطقه پنج شهرداری اصفهان است .

وی با اشاره به ویژه برنامه‌ای تحت عنوان "پاتوق انقلاب" تصریح کرد: از چهاردهم لغایت شانزدهم بهمن‌ماه پاتوق انقلاب در خانه فرهنگ اندیشه منطقه پنج برنامه ریزی شده که در آن خاطره‌گویی، نقل پرده‌خوانی، شعرخوانی و .....اجرا می شود.

رضایی همچنین از برگزاری برنامه ای با عنوان "حماسه ساز انقلاب" خبر داد و گفت: این برنامه در قالب ماکت سازی با موضوع انقلاب اسلامی است و در سطح منطقه پنج از دهم تا بیست و دوم بهمن برگزار می‌شود .

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سه جشن ویژه دانش‌آموزان در مدارس سطح منطقه گفت: جشن "چهلستون امید" نیز در تاریخ ۱۱ بهمن ماه سال‌جاری در ورزشگاه وحید برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات