شهردار بیرجند :  شهرداری بیرجند در راستای تامین منافع مردم و خدمت رسانی بی منت گام برمی دارد

شهردار بیرجند : شهرداری بیرجند در راستای تامین منافع مردم و خدمت رسانی بی منت گام برمی دارد

شهرداری بیرجند در راستای تامین منافع مردم و خدمت رسانی بی منت و مطلوب به شهروندان گام بر می دارد که امیدواریم مورد قبول مردم واقع شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ شهردار بیرجند در نشست مطبوعاتی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت:  همه ما مدیون شهدا و امام راحل و ولایت فقیه هستیم و در حوزه های مدیریتی و اجرایی می بایست دین خود را ادا نموده و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کام مردم را شیرین  نماییم .

مهندس محمد علی جاوید در نشست خبری با اشاره به پروژه های دهه فجر شهرداری بیرجند اظهارکرد: پروژه نماد ایثار و شهادت( عروج) با میدانی با همین عنوان به مناسبت کنگره دو هزار شهید استان ساخته شد که این نماد در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی آبرسانی به فضای سبز شمال شهر به طول شش کیلومتر به همراه موتور خانه و پمپاژرا از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر اعلام کرد و افزود: این پروژه با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۲۰ میلیون  تومان اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: با اجرای این پروژه پارک ها از شبکه آب شرب جدا و به شبکه آبیاری فضای سبز متصل می شود.

شهردار بیرجند بیان داشت: توسعه سالن های آرامستان بیرجند در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پروژه هایی که در دهه فجر کلنگ زنی می شود، گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک جنگلی به مساحت ۳۸ هکتار آغاز می شود که مجموعه خدماتی رفاهی تفریحی و فرهنگی در این پروژه راه اندازی می شود.

جاوید با اشاره به اینکه در نیمه اول سال ۹۸ این پروژه به بهره برداری خواهد رسید، بیان داشت: فضای بازارچه، شهربازی ، رستوران، مسجد و فضای اقامت موقت، آب نما و باغ گلها در این پروژه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری از منابع داخلی ۳ میلیارد تومان برای این پروژه پیش بینی شده است، اضافه کرد: در بودجه سال آینده شهرداری هم برای پروژه اعتبار خواهیم گذاشت.

شهردار بیرجند بیان داشت: زیر ساخت های  این پروژه با  نگاه مدیریت بحران ساخته  و طراحی ها نیز بر این اساس خواهد بود.

وی بیان داشت: برآورد شهرداری حداقل اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه است و پیمانکار پروژه سازمان عمران شهرداری خواهد بود.

وی تصریح کرد: پروژه دیگری که قول آن را به شهروندان داده بودیم طرح بهسازی و پیاده راه  خیابان جمهوری است که از پل دژبان تا قلعه تاریخی اجرا خواهد شد.

جاوید عنوان کرد: قرار داد دو میلیارد تومانی برای این پروژه با پیمانکار منعقد شده و پیاده راه فرهنگی را با اجرای این طرح خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فاز اول پروژه به مدت شش ماه اجرایی خواهد شد، گفت: فاز اول پروژه از سه راه اسدی تا میدان امام اجرایی خواهد شد.

شهرداری بیرجند افزود: دو فاز دیگر را در ابتدای سال ۹۸ تامین اعتبار و اجرایی خواهیم کرد.

وی از آغاز عملیات اجرایی پارک خطی مهر شهر خبر داد و افزود: این پروژه را از بالاترین نقطه مهر شهر تا پایان ترین نقطه به طول ۶ کیلومتر داریم که حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان اعتبار برای پروژه اختصاص داده ایم و راه و شهرسازی هم قول اعتبار لازم را داده است

شهردار بیرجند در ادامه از خرید ۱۸ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه مینی بوس برای شبکه حمل و نقل عمومی شهر بیرجند خبر داد و عنوان کرد: این خودروها در حال شماره گذاری است و به زودی وارد سیستم حمل و نقل بیرجند خواهد شد

وی از افتتاح سه پروژه دیگر شهرداری بیرجند تا پایان سال جاری خبر داد و بیان کرد: چهار شنبه بازار جدید که شش هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرای عملیات داشته ایم تا پایان سال به طور کامل افتتاح خواهد شد.

به گفته فاز اول پارک خطی از میدان سفیر امید تا تقاطع دانشگاه آزاد نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

شهرداری بیرجند گفت: پل موسی بن جعفرعملیات اجرایی ۱۰۰ درصد تمام شده و در حال آسفالت و رنگ آمیزی هستیم که بهره برداری از این پروژه را نیز تا پایان سال خواهیم داشت.

وی گفت:اجرای خیابان فرزان را که بحث تملک آن را داشتیم تا پایان سال به بهره برداری خواهیم رساند.

جاوید گفت: همچنین امروز در جلسه ای که با فرمانده پادگان ۰۴ برگزار شد و دیوار خیابان ارتش که سالها است مردم برای آزاد سازی انتظار می کشند مجوز تخریب داده شد و دیوار جدید احداث می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات