استاندار خراسان جنوبی ضمن دیدار سرزده با مردم از پروژه های شهرداری طبس دیدن کرد

استاندار خراسان جنوبی ضمن دیدار سرزده با مردم از پروژه های شهرداری طبس دیدن کرد

۰۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس به نقل از ایرنا،  استاندار خراسان جنوبی در سومین روز سفر به شهرستان طبس در بازدید سرزده و بدون تشریفات به بازار مرکزی شهر طبس رفت و از نزدیک مشکلات و درخواست های کسبه و مردم را بررسی کرد.

محمد صادق معتمدیان صبح سه شنبه از رواق های بازار طبس در میدان امام خمینی (ره) که بازسازی شده است و رواق های در حال بازسازی در خیابان نواب صفوی نیز بازدید کرد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین پاساژ در حال ساخت «طبسیان» در خیابان نواب صفوی را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

این پاساژ دارای ۵۸ واحد تجاری به صورت دوبلکس مربوط به شهرداری طبس و به منظور درآمدزایی شهرداری ساخته شده است و حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ساماندهی بازار، آسفالت معابر و خیابان ها به ویژه شهرک ولی عصر(عج) و پایین محله، یک طرفه شدن بخشی از خیابان محمد منتظری و متضرر شدن کسبه این محدوده، ضربه زدن به کسبه شهر با برپایی نمایشگاه های فصلی از جمله مشکلات و خواسته هایی بود که کسبه و مردم طبس در حضور استاندار خراسان جنوبی مطرح کردند.

استاندار خراسان جنوبی که روز یکشنبه ۱۴ بهمن وارد طبس شد تا پاسی از شب گذشته (دوشنبه) در نشست بررسی اهم مسائل و مشکلات این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استان و محلی حضور داشت.

معتمدیان در سومین روز دهه فجر و دومین سفر شهرستانی خود وارد طبس و بلافاصله راهی منطقه عشایری چاه مسافر در بخش دستگردان این شهرستان شد.

وی مشکلات و خواسته های مردم این منطقه را از نزدیک شنید و دستورات لازم را برای پیگیری آنها صادر کرد.

دیدار با مردم شهرهای عشق آباد و دیهوک، دیدار با خانواده دو شهید، بازدید از یک اقامتگاه بوم گردی و زیارت امامزاده حسین بن موسی الکاظم برادر بزرگوار امام رضا (ع) از برنامه های نخستین روز سفر استاندار در طبس بود.

معتمدیان در دومین روز سفرش به شهرستان طبس از معدن زغال سنگ پروده، کارخانه کک طبس و اداره کل راه آهن شرق بازدید و ساخت کارخانه تعمیر و بازسازی لوکوموتیو را کلنگ زنی کرد. همچنین مخزن ۵ هزار مترمکعبی آب زون یک شهر طبس، کارخانه بنتونیت با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال و کارخانه آهک کلسینه شرکت پودرآران با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال همزمان با چهارمین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

بازدیدهای میدانی و شنیدن حرف های قشرهای مختلف مردم یکی از برنامه های اصلی و مستمر استاندار خراسان جنوبی در ماه های اخیر بوده است.

وی همچنین در سفرها و برنامه ها بر پرهیز از تشریفات و توجه به خروجی جلسات و تصمیمات مبتنی بر کار کارشناسی و برنامه ریزی تاکید کرد.

به همین منظور هر کدام از شهرستان ها کارگروهی به ریاست یکی از معاونان استاندار دارد و پیش از سفر شهرستانی مسائل، مشکلات و طرح های مربوط در جلسات کارشناسی مطالعه و بررسی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طبس مسینا

    منبع خبر

    شهرداری طبس  مسینا

    شهرداری طبس مسینا

    شهرداری طبس مسینا یک شهرداری در شهر درمیان می باشد

      نظرات