باید به بهترین نحو امکانات و شرایط پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی فراهم شود

باید به بهترین نحو امکانات و شرایط پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی فراهم شود


معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که علاوه بر فراهم نمودن امکانات و شرایط پذیرایی از میهمانان، با ایجاد فضایی مفرح موجب رضایت شهروندان شیرازی فراهم شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا محمدحسن پور در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر افزود: با توجه به جایگاه شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) و همچنین وجود جاذبه ها و آثار تاریخی در  این شهر می تواند زمینه را برای جذب گردشگر فراهم نماید و به همین دلیل باید اقدامات جهت ایام نوروز در راستای اعتلای نام و جایگاه شهر شیراز انجام گیرد.
وی ادامه داد: رنگ آمیزی جداول و خیابانها، تعمیر و تکمیل مبلمان پارکها، تمیزکردن و لایروبی جوی ها، هرس درختان و گل کاری، روشنایی، تجهیز سرویس های بهداشتی، کف پوش وسایل بازی، تجهیز نمازخانه ها و آبخوری ها، همچنین پاکسازی ورودی های شهر، رنگ آمیزی و شست و شو و تعمیر تابلوهای ورودی شهر، خط کشی سطح شهر، تعریف مسیرهای گردشگری، نورپردازی درختان و ساخت المانهای نوروزی، اقداماتی است که باید به بهترین نحو انجام شوند.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: امسال نیز برنامه ریزی های لازم جهت اسکان مسافران نوروزی انجام گرفته است و همانند سال گذشته در هیچ پارکی در سطح شهر اجازه نصب چادر نخواهیم داد چرا که اعتقاد داریم پارک ها متعلق به شهروندان است و باید بتوانند در ایام تعطیلات از آن استفاده مطلوب داشته باشند.
محمد حسن پور تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر شیراز یکی از شهرهای گردشگری کشور به شمار می رود و هر ساله و در تمام فصول میهمانان و زائرین بسیار زیادی به این شهر مسافرت می کنند ضروری است که  با اتحاد و انسجام بیش از پیش در جهت برطرف کردن نواقص وکاستی های موجود اقدام نموده و شرایط مناسب در جهت خدمات رسانی هرچه بیشتر به هم وطنان عزیز فراهم شود.
این مقام مسوول ادامه داد: شهر شیراز به عنوان شهر فرهنگ، شعر و ادب از آن یاد می کنند و از قدیم به شهر گل و بلبل مشهور بوده است و باید گلکاری و توسعه فضای سبز در آن به بهترین شکل ممکن انجام گیرد به گونه ای که در تمام کشور بی نظیر باشد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات