نگاه به انقلاب اسلامی در قالب هنر بسیار اثرگذار است

نگاه به انقلاب اسلامی در قالب هنر بسیار اثرگذار است

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛  داودی در آیین چلچراغ فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی ایران که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب مردمی اسلامی این سرزمین پرگهر شاهد رویش های شگفت انگیز و تحسین برانگیزی در عرصه فرهنگ و هنر هستیم که بی اغراق از جهش بسیار بالایی در حوزه انسانی و نرم افزاری برخوردار بوده است.

وی اظهار کرد: موفقیت های هنرمندان جوان ایرانی در عرصه های بین المللی و خلق آثار خیرکننده، که مشحون از فرهنگ میهن و دینی این مردمان است، می تواند در کنار همه برکات و آثار مثبتش، نشانه و زنگی باشد برای مسوولان این حوزه که پا به پا اهل فرهنگ و هنر در جهت توسعه فضاهای ارایه آثار هنرمندان تلاش کنند.

داودی اضافه کرد: شورای پنجم با اعتقاد به تاثیر اهل هنر بر فرهنگ سازی در بین شهروندان و ساختن دوباره شهری که شعار شادابی و انسان محوری را برای خود برگزیده است.

وی خاطرنشان کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب باید شاهد روشنی چراغ های چهل تالار فرهنگی هنری از قبیل پردیس سینمایی تئاتر شهر، گالری مردمی شهر و گذرهای فرهنگی می بودیم و .... باید اعتراف کنیم که هنرمندان تلاش خود را برای صیانت از دستاوردهای این انقلاب داشته اند و اینک ما به عنوان خادمان شهر و شهروندان بیش از پیش برای ثبت و ارایه اندیشه های اهالی فرهنگ و هنر همت گماریم و در این راه به همدلی و همراهی تمام هنرمندان نیازمندیم.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات