برگزاری جشن‌ها و مسابقات ۴۰  سالگی پیروزی انقلاب با مشارکت ۳۵۰۰ نفر/ آغاز ساخت

برگزاری جشن‌ها و مسابقات ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب با مشارکت ۳۵۰۰ نفر/ آغاز ساخت

کریم علمی در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان در خصوص اقدامات انجام شده فرهنگی در دهه مبارک فجر و به مناسبت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به این ایام و شور و نشاطی که در جامعه ایجاد شده، ما نیز به عنوان یک سازمان فرهنگی برنامه‌های ویژه‌ای را برای این ایام در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده اجرای جشن انقلاب ویژه کارکنان و شهروندان است که در سالن ورزشی قابوس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری  گرگان برگزار شد و بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این جشن استفاده کردند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با اشاره به اینکه این برنامه در شب‌های مختلف از طریق صدا و سیمای مرکز گلستان ضبط و پخش شد، تاکید کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی در ۱۲ بهمن‌ماه به مناسبت سالروز ورود امام خمینی(ره) یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان بود که بالغ بر ۳۰۰ نفر در این همایش شرکت کردند.

علمی بیان کرد: برگزاری جشن کودکان انقلاب با حضور ۱۵۰ نفر از کودکان در کنار خانواده‌هایشان، برگزاری مسابقات قرآنی شروش وحی با حضور ۲۵۰ نفر، برگزاری کارگاه آموزش سبک زندگی، برگزاری جشنواره آشپزی و بازی‌های بومی و محلی با حضور ۸۰ نفر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام بوده است.

وی گفت: مسابقه قرآنی گل‌های آسمانی با حضور ۳۰۰ نفر نیز در این ایام اجرا شد و در نظر داریم ایستگاه فرهنگی رهروان فاطمی از ۱۷ بهمن ماه به مناسبت ایام فاطمیه مقابل ساختمان شهرداری گرگان برپا شود.

علمی در پایان گفت: ساخت نماهنگ دهه فجر و ایام فاطمیه نیز آغاز شده و در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات