رهاسازی راننده گرفتار در اتاقک کامیونت توسط ناجیان همیشه در صحنه ۱۲۵

رهاسازی راننده گرفتار در اتاقک کامیونت توسط ناجیان همیشه در صحنه ۱۲۵

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، برخورد یک خودروی کامیونت با یک دستگاه تریلی در کمربندی شمالی، محبوس شدن راننده کامیونت را در پی داشت.
شاهدین این حادثه در تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، این حادثه را اطلاع رسانی کردند و بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک در ساعت ۲۳:۲۸ دقیقه زنگ ایستگاه شماره یک از کوی مصطفی خمینی را به صدا درآورد و نیروهای عملیاتی به همراه تیم نجات ۱۰۳ عازم محل حادثه واقع در کمربندی شمالی، روبروی پمپ بنزین اناری شدند.
آقازیارتی درباره این حادثه گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی کامیونت هیوندا به علت نامعلومی با عقب یک تریلی اسکانیا به شدت برخورد کرده که بر اثر این حادثه راننده خودروی کامیونت به شدت مصدوم و در بین آهن پاره های اتاقک این خودرو گرفتار شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، با استفاده از تجهیزات لازم مشغول قطع برق خودروهای تصادفی شده و با استفاده از تجهیزات مخصوص امداد و نجات قسمتی از اتاقک خودرو را برش داده و راننده مصدوم و گرفتار شده را از درون خودرو خارج کردند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن مصدوم از خودروی کامیونت و تحویل آنها به عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی، با همکاری عوامل راهور و نیروی انتظامی مشغول ایمن سازی محل حادثه شدند و از نشت سوخت خودروها جلوگیری کردند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از رسیدن جرثقیل راهور و خودروهای امدادی در محل حادثه، پس از جابجایی خودروهای تصادفی و انتقال آنها به پارکینگ و باز شدن مسیر تردد خودروها، با تحویل محل حادثه به عوامل راهور به عملیات خود پایان دادند.لازم به ذکر است، علت بروز این حادثه رانندگی توسط عوامل راهور در دست بررسی می باشد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات