افتتاح ساختمان اداری مدیریت منابع آب شهرستان دشتستان

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ساختمان اداری مدیریت منابع آب شهرستان دشتستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مهندس شاهپور رجائی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شهرستان دشتستان یکی از مهمترین مناطق استان از نظر مدیریت منابع آب می باشد.

وی افزود: وجود دو رودخانه شاپور و دالکی به عنوان تامین کننده ی بخش عمده ی منابع آب سطحی استان، همواره بر اهمیت این استان در حوزه آب افزوده است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد با پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی گفت: ساخت سد رییسعلی دلواری به عنوان بزرگترین سازه آبی استان، ساخت سد مخزنی تنگ ارم و توسعه و به روز رسانی شبکه های آبیاری و زهکشی گسترده در این شهرستان، بخشی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه مدیریت منابع آب در شهرستان دشتستان می باشد.

فرماندار دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت: در دوران شکوهمند نظام جمهوری اسلامی، شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان دشتستان در همه ی حوزه ها می باشیم.

دکتر ارسلان زارع افزود: یکی از اهداف اصلی نظام جمهوری اسلامی خدمت رسانی به آحاد مردم و تسهیل در اجرای فرآیندهای اداری می باشد.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ارتقاء فضای خدمت رسانی در ادارات موجب افزایش انگیزه کارکنان و تکریم اربابان رجوع می گردد.

وی افزود: در ارزیابی عملکرد سال گذشته ادارات شهرستان دشتستان، اداره منابع آب این شهرستان علیرغم استقرار در ساختمان قدیمی، حائز رتبه مطلوبی گردیده و امید به آن است با انتقال پرسنل سختکوش این اداره به فضای مطلوب تر اداری، خدمت رسانی با حداکثر سرعت و کیفیت ادامه یابد.

در پایان مراسم افتتاحیه از نماینده مجری طرح احداث ساختمان اداری منابع آب دشتستان و  پیمانکار این پروژه تقدیر به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات