۹ پروژه برق‌رسانی استان بوشهر افتتاح شد

۹ پروژه برق‌رسانی استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، عبدالعزیز کریمی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس در این مراسم با اشاره به اینکه این پروژه‌ها گامی مهم در راستای توسعه استان بوشهر خواهد بود، گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های افتتاح شده در بوشهر توسعه صنعتی و کشاورزی را به همراه خواهد داشت و مردم تا سالیان متمادی از برق پایدار و مطمئن برخوردار خواهند شد .
کریمی به تشریح عملکرد برق فارس در دولت تدبیر و امید پرداخت و افزود: این شرکت در دولت یازدهم و دوازدهم  نیز موفق شده است با احداث ۲۳۹ پروژه مهم برق‌رسانی و صرف هزینه ۷۴۰  میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان در زمینه تامین زیر ساخت‌ها گام‌های اساسی بردارد.
همچنین در این مراسم عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر نیز زیر ساخت‌های ایجاد شده توسط وزارت نیرو در این استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت:  صنعت برق یک صنعت زیربنایی و مهم در کشور است و در مسیر توسعه کشور نقش اساسی به عهده دارد .
استاندار بوشهر یاد آورشد: مسئولین صنعت آب و برق همواره در تلاش هستند زیرساخت‌ها را در استان بوشهر توسعه دهند. از مردم نیز انتظار داریم همواره در مصرف بهینه آب و برق با این صنعت همکاری کنند .
استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه پروژه‌های احداث شده نقش مهمی در کاهش افت ولتاژ دارند، عنوان کرد: با راه‌اندازی سایر پروژه‌های برق‌رسانی در حال احداث استان امیدواریم منطقه بوشهر از شبکه‌های برق‌رسانی پایدار برخوردار شود .

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات