مدیرعامل توزیع برق فارس؛ افتتاح ۲۷۵۲پروژه با اعتباری ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع فارس؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۲۷۵۲ پروژه برقی استان با اعتباری بالغ بر۹۷۰ میلیاردریال به بهره برداری می رسد.

مهندس زینل قنبری گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس توانسته است گام های موثر و بلندی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برنامه های وزارت نیرو و شرکت مادرتخصصی توانیر بردارد.

وی، خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی برق، رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره وری اقتصادی اقدام به افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های برق رسانی، بهینه سازی شبکه های برق و روشنایی معابر درشهرستان ها و نقاط مختلف استان کرده است.

وی ادامه داد: این طرح ها و پروژه ها در محورهای برق رسانی توسعه و احداث شهری و روستایی، با اعتباری بالغ بر ۳۴۴میلیارد ریال اجرا شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بهره برداری از طرح های یاد شده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکان دارد، عنوان کرد: با اجرای۲۱۰۷ طرح توسعه و احداث شهری و روستایی افزون بر۱۱۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۴۶ کیلومترشبکه فشارضعیف با کابل خودنگهدار به شبکه توزیع برق استان فارس  افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچنین یادآور شد: در حوزه روشنایی تعداد ۶۰ پروژه با احداث بیش از۳۸ هزارمتر شبکه و نصب ۵۱۲۵ دستگاه چراغ با هزینه ای بالغ بر ۷۶ میلیاردریال به بهره برداری می رسد.

قنبری، یادآور شد: همچنین ۵۸۵دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۹۲۰۰۰ کیلوولت آمپر با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال به تاسیسات موجود افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه تعداد مشترکان برق استان فارس از ۹۴۷ هزار مشترک فراتر رفته است تاکید کرد: استفاده از شیوه های نوین مدیریت شبکه برای استمرارتامین انرژی الکتریکی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف مشترکان، گسترش و توسعه خدمات الکترونیک از برنامه های استراتژیک این شرکت محسوب می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات